شهردار اصفهان در آیین افتتاح سرای سالمندان طوبی :

با افزایش جمعیت سالمندان در آینده روبرو خواهیم بود

۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۱:۵۳:۵۹
کد خبر: ۹۰۶۱۵۱
با افزایش جمعیت سالمندان در آینده روبرو خواهیم بود
شهردار اصفهان گفت: مشارکت سالمندان در مسایل شهری اهمیتی ویژه دارد به همین دلیل باید آن ها را تکریم کرد و مورد توجه قرار داد.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان، قدرت اله نوروزی در آیین افتتاح سرای سالمندان طوبی که به مناسبت روز جهانی سالمند برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع سالمندان، اظهار کرد: وجود چنین مجموعه‌هایی که به جهت حمایت از سالمندان تاسیس شده است، می‌تواند مشکلات سالمندان را حل کند، به ویژه آنکه بر اساس پیش‌بینی‌ها با افزایش جمعیت سالمندان در آینده روبرو خواهیم بود.

 با بیان اینکه از افرادی که چنین فضاهایی را ایجاد می کنند باید حمایت شوند، تصریح کرد: این اقدامات در جهت تکریم سالمندان است؛ شهرداری اصفهان نیز آمادگی حمایت و کمک به ایجاد چنین فضاهایی دارد. از ابتدا شعار ما مشارکت مردم بود مشارکت سالمندان هم اهمیتی ویژه دارد به همین دلیل باید آن ها را تکریم کرد و مورد توجه قرار داد.

شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه هر اقدامی در راستای حمایت از سالمندان انجام می شود، بشردوستانه و انسانی خواهد بود، افزود: چنین مجموعه‌هایی باعث ایجاد شور و نشاط و به تبع آن باعث افزایش امید می شود؛ برای مبارزه با افسردگی برای همه سنین و گروه ها، زنان، مردان، جوانان و سالمندان باید فضاهایی ایجاد کنیم که شور و نشاط ایجاد شود تا همه سنین از آن بهره‌مند شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز