سپاهان برای صدرنشینی به همشهری هم رحم نکرد/باد خوش به پرچم ذوب آهن نمی وزد

۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۸:۱۴:۲۷
کد خبر: ۹۰۷۰۰۸
سپاهان برای صدرنشینی به همشهری هم رحم نکرد/باد خوش به پرچم ذوب آهن نمی وزد
تیم فوتبال سپاهان موفق شد دربی اصفهان را به سود خود به پایان برساند.
به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،  دیدار تیم‌های سپاهان و ذوب آهن در هفته ششم لیگ برتر درحالی از ساعت ۱۷ و پنج دقیقه آغاز شد که همگان پیش‌بینی یک بازی زیبا و جذاب را می کردند. در ادامه گزارش این مسابقه را
می خوانید:
 این دیدار  با یک دقیقه سکوت به دلیل درگذشت جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس آغاز شد و نیمه نخست آن چنگی به دل نمی‌زد و حملات نصفه و نیمه دو تیم یکی وس از دیگری به هدر می رفت. البته از نکات قابل توجه نیمه نخست، مصدومیت حمید بوحمدان در دقیقه ۲ بود که این بازیکن مجبور به ترک زمین شد و احسان پهلوان به جای او به میدان آمد.
اما در نیمه دوم، این دیدار کمی متفاوت تر از نیمه نخست آغاز شد.سپاهان برای رسیدن به گل تنها ۵ دقیقه پس از آغاز نیمه دوم زمان می خواست تا ارسال امید نورافکن از سمت راست خط دفاعی ذوب آهن در داخل محوطه جریمه به جرجی ولسیانی برسد و این بازیکن با یک ضربه سر دروازه ذوب آهن را باز کند.
شاگردان علیرضا منصوریان پس از این گل آنچنان که باید و شاید نتوانستند بازی را مدیریت کنند تا اینکه در دقیقه ۶۱ پس از اینکه شوت امید نورافکن توسط دروازه‌بان ذوب‌آهن دفع شد، منصوری مدافع راست سپاهان توپ را به داخل محوطه جریمه ارسال کرد و کی‌روش استنلی با یک ضر سر محکم گل دوم را برای سپاهان به ثمر رساند.
هرچند بازیکنان ذوب آهن در دقیقه ۸۳ روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدند اما کمک داور این گل را آفساید اعلام کرد و داور گل را نپذیرفت، ضمن اینکه آنچه در تصاویر تلویزیونی مشخص بود، حکم بر صحیح بودن گل ذوب آهن می داد اما با تصمیم تیم داوری این گل مردود اعلام شد.

سبز پوشان اصفهانی که دوست نداشتند بازنده دربی باشند در دقیقه ۹۰ روی شوت دانیال اسماعیلی فر توپ را به تیرک دروازه پیام نیازمند کوبیدند اما نتوانستند دروازه سپاهان را باز کنند تا در پایان این بازی شاگردان قلعه‌نویی با نتیجه ۲ بر صفر پیروز میدان باشند.

 

نظر شما
پرونده ویژه