رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان خبرداد؛

برگزاری اردوی کمانداران ملی پوش در اصفهان / رشد ۱۱۰ درصدی تعداد ورزشکاران تیراندازی با کمان

۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۰:۵۶:۴۷
کد خبر: ۹۱۰۹۹۲
اردوی تیم پارا رشته ریکرو و کامپوند تا 24 مهرماه به میزبانی مجموعه ورزشی ایثار اصفهان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان اظهار داشت: اکثر ورزشکاران شرکت کننده در این اردو قهرمانی آسیا، جهان و پاراالمپیک را در کارنامه دارند، این تیم 26 مهرماه ایران را به مقصد کشور تایلند برای حضور در مسابقات آسیایی ترک خواهد کرد.

غلامرضا شعبانی بهارتصریح کرد: همچنین در این مسابقات کمانداران ایرانی تلاش می کنند تا سهمیه های پاراالمپیک آینده تکمیل شود، خوشبختانه ورزشکاران ما 6 سهمیه را به دست آوردند و در مسابقات تایلند برای 3 سهمیه دیگر رقابت می کنند تا تمام سهمیه های ایران کسب گردد.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان ادامه داد:  اردوی تیم ملی پارا تیراندازی با کمان به همت اداره کل ورزش و جوانان و هیات تیراندازی با کمان استان اصفهان برپا شده است.نزدیک به دوماه پیش نیز دومین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور در رشته تیر و کمان، ویژه دختران و پسران به میزبانی اصفهان برگزار شد.دراین رقابت هاتعداد ورزشکاران نسبت به سال 97 رشدی بیش از 110 درصد داشت.

وی در پایان گفت:این رقابت ها از لحاظ برگزاری و فنی از کیفیت بالایی برخوردار بود و در این بین اصفهان خدمات عزت مندانه ای را به ورزشکاران ارائه نمود که در حد خودش بی نظیر بود.            

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز