رییس اتاق بازرگانی اصفهان مطرح کرد:

واحدهای تولیدی بحران‌زده به کمک های عاجل کوتاه‌مدت نیاز دارند

۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۰۹:۴۸:۴۸
کد خبر: ۹۱۱۳۶۴
واحدهای تولیدی بحران‌زده به کمک های عاجل کوتاه‌مدت نیاز دارند
رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: کمک های عاجل کوتاه مدت، گره بسیاری از واحدهای تولیدی بحرانزده را باز خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، مسعود گلشیرازی در دیدار با عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران که به منظور معرفی سامانه کشوری کسب و کار سککوک و ضرورت ایجاد سامانه مشترکی به منظور مدیریت بهینه منابع و مصارف بانک‌های استان صورت گرفت، از ایجاد سازو کار کمک‌های کوتاه مدت سریع به واحدهای تولیدی بحران‌زده و دچار مشکل خبر داد واظهار داشت: در دوره نهم اتاق اصفهان منابع خود را به عنوان عامل ایجاد سازوکار مذکور به کار خواهیم گرفت.

وی در ادامه افزود: در صورت طراحی سازوکار اجرایی این اقدام، گره بسیاری از واحدهای تولیدی اصفهان باز می شود.

رییس اتاق بازرگانی اصفهان ایجاد صندوق حمایت از واحدهای نوپا، ایجاد مراکز رشد و طراحی شتاب دهنده‌هایی در حوزه‌های صادرات، تجارت الکترونیک، بازاریابی و مرکز توانمندسازی نیروی انسانی را از جمله اقدامات اتاق دوره نهم در این زمینه بیان کرد.

گلشیرازی هدف از ایجاد این شتاب دهنده ها را جذب دانشجویان و فارغ التحصیلان مستعد و مرتبط با حوزه بازرگانی بیان و تصریح کرد: اتاق بازرگانی اصفهان بر روی این افراد سرمایه‌گذاری کرده، آنها را به شرکت‌های واسطه تجاری و بازاریابی تبدیل خواهد نمود.

وی گام دوم اتاق را حمایت از واحدهای کوچک و گام سوم را حمایت از واحدهای بزرگ تولیدی آسیب دیده و بحران‌زده دانست و خواستار تعامل و همفکری بانک ملی برای ایجاد سازوکار مذکور شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز