برنامه های اصفهان برای جامانده های اربعین

۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۹:۱۱:۲۸
کد خبر: ۹۱۳۳۴۲
برنامه های اصفهان برای جامانده های اربعین
اجتماع بزرگ عزاداران اربعین در میدان امام علی همزمان با اربعین برگزار می شود. نوحه خوانی، قرائت زیارت اربعین، سینه و زنجیر زنی، مداحی اهل بیت (ع)، دکلمه خوانی در وصف امام حسین و اقامه نماز جماعت از جمله برنامه‌های ویژه این اجتماع بزرگ است.

مسوول تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: از ۳۵۰ ایستگاه صلواتی ۱۵۶ ایستگاه آن در میادین اصلی کلانشهر اصفهان دایر شده و آماده پذیرایی از عزاداران اربعین است.

حسن جعفری در ادامه افزود: از این تعداد ۱۵۶ ایستگاه صلواتی در میادین اصلی کلانشهر اصفهان دایر شده و آماده پذیرایی از عزاداران اربعین است.

وی تعداد ایستگاه‌های صلواتی راه اندازی شده را دراین استان ۱۵ درصد بیشتر از اربعین پارسال دانست و افزود: در این ایستگاه‌های خودگردان روزانه چایی، آش نذری و در برخی هم غذای گرم نذری بین عزداران حسینی توزیع می‌شود.

جعفری ادامه داد: در ایام محرم هم ۱۴۰۰ ایستگاه صلواتی در این استان راه اندازی شد که ۹۰۰ ایستگاه آن در کلانشهر اصفهان فعال بود.

مسوول تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان همچنین از برگزاری اجتماع بزرگ عزاداران اربعین در میدان امام علی همزمان با اربعین خبردادو گفت: نوحه خوانی، قرائت زیارت اربعین، سینه و زنجیر زنی، مداحی اهل بیت (ع)، دکلمه خوانی در وصف امام حسین و اقامه نماز جماعت از جمله برنامه‌های ویژه این اجتماع بزرگ است.

حسن جعفری افزود: همچنین فردا همزمان با اربعین حسینی در امامزادگان مقدس و بقاع متبرکه این استان هم مراسم عزاداری اربعین با ویژه برنامه‌های نوحه خوانی و زنجیرزنی و سینه زنی برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز