ساماندهی زاینده رود با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریالی

۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۲:۵۶:۳۹
کد خبر: ۹۱۶۴۸۵
ساماندهی زاینده رود با اعتبار  ۱۵۰ میلیارد ریالی
معاون بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت:برای ساماندهی رودخانه زاینده رود در شرق و غرب استان اصفهان اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان ،حسن ساسانی اظهار داشت: ساماندهی مسیر رودخانه زاینده رود از سال ۱۳۹۳ آغاز شد و در مدت پنج سال ۴۵ کیلومتر از مسیر رودخانه زاینده رود در شرق اصفهان آزادسازی شده است.

وی در ادامه افزود: در این مدت در شرق اصرفهان، ۴۰ کیلومتر جاده دسترسی در طرفین رودخانه زاینده رود احداث شد و با سنگ چین هشت کیلومتر از این مسیر، ۲۵ کیلومتر از بستر رودخانه هم تسطیح شده است.

معاون بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان با بیان اینکه آزادسازی و ساماندهی رودخانه زاینده رود در غرب استان اصفهان هم از سال ۱۳۹۵ آغاز شد، ادامه داد: در غرب استان اصفهان، ۵۰ کیلومتر از محدوده مسیر زاینده رود آزادسازی شد و در دو طرف رودخانه زاینده رود هم ۲۵ کیلومتر جاده‌های دسترسی احداث شده است؛ تاکنون ۲۵ کیلومتر از مسیر رودخانه زاینده رود در غرب اصفهان تسطیح شده است.

وی افزود: برای ساماندهی رودخانه زاینده رود در شرق و غرب استان اصفهان اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است. آزادسازی، ساماندهی و ایجاد جاده‌های دسترسی پیرامون رودخانه زاینده رود امری اجتناب ناپذیر است؛ در سال‌های اخیر، شرکت آب منطقه‌ای اصفهان با هماهنگی موثر صنف کشاورزان استان اصفهان نسبت به آزادسازی و ساماندهی حریم و بستر رودخانه اقدام کردند.

ساسانی اظهار داشت: صنف کشاورزان استان اصفهان از نظر صلاحیت اجرای این مهم، در اولویت است چراکه کشاورزان با همکاری سازنده می‌توانند روند آزادسازی و ساماندهی رودخانه زاینده رود را شتاب بخشند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز