استاندار اصفهان در آیین گرامیداشت حماسه ۲۵ آبان:

واکنش مردم اصفهان در مقابل افزایش نرخ بنزین ستودنی است

۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۸:۵۵:۰۶
کد خبر: ۹۲۴۸۰۳
واکنش مردم اصفهان در مقابل افزایش نرخ بنزین ستودنی است
استاندار اصفهان گفت: از مردم استان اصفهان بابت صبر و حوصله ای که در مقابل مشکلات چند وقت اخیر داشتند سپاسگزارم و مردم اصفهان واکنش خردمندانه ای را در مقابل افزایش نرخ بنزین نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، رضایی پیش از ظهر شنبه در آیین گرامی داشت ۲۵ آبان اظهار کرد: در طول سال روزهای متعددی را داریم و هر روز از آن خداست اما بعضی از روزهای خاص جایگاه ویژه و خاص خود را دارد که ضرورت بزرگداشت و تکریم آن روز ها یکی از وظایف است.

وی ادامه داد: هر روز که عظمت الهی را نشان می دهد جزو شعیره به شمار می‌رود و به قول علامه طباطبایی قداست خاصی دارد و جلوه های زیبای خلقت در آن شکوفا و نمایان است و این جلوه ها در روز های خاص بیشتر تجلی می‌کند و آبان الله از این روز های مبارک است .

استاندار اصفهان با اشاره به آیه پنج سوره انبیاء گفت: در این آیه روز های خدا به ما یادآوری می‌شود و این یادآوری دلایل و مسئولیت های مخاطبان را فراهم می‌کند و قطعا در این یادآوری عبرت ها و نشانه های نیز فراهم می‌شود.

رضایی ادامه داد: امروز در این سالن به دلیل ادای احترام به خانواده شهدا جمع شده ایم و اگر چه نشان دهنده احترام ما به این عزیزان است باید یک سری رسالت هایی را نیز به ما یادآوری بکند.
وی افزود: بیش از ۱۴هزار نفر از شهدا در وصیت نامه خود به اطاعت از ولی امر زمان اشاره کرده اند و علاوه بر گرامیداشت خاطره این شهدا باید به وصیت نامه امام عمل کرد.
استاندار اصفهان با بیان اینکه هم اکنون در جنگ اقتصادی قرار داریم خطاب به مخاطبان گفت: چه تعداد از ما همراه این جنگ اقتصادی هستیم و آیا حق داریم از دستورات سه قوه سرپیچی کنیم؟  اما وقتی رهبر انقلاب مسئله رونق تولید را بیان می کند باید اقدامات عملی انجام دهیم یا در حد بیانیه کافی است؟ اصل اول اطاعت از رهبری است و مسائلی کوچک نباید مانع این اطاعت شود.
رضایی اظهار کرد: امروزه یکی از وظایف ما تکریم ارباب رجوع است و این تنها یکی از وظایفی است که شهدا بر دوش ما گذاشته آن و باید در مقام عمل پاسداری از خون شهدا را نجات دهیم و جدای از جناح بندی ها که سم بزرگی برای کشور و نظام است و باعث خستگی مردم شده است باید در شرایطی که دشمن در مقابل ما قراردارد مبنا را بر کار و تلاش بگذاریم.
وی افزود: از مردم استان اصفهان بابت صبر و حوصله ای که در مقابل مشکلات چند وقت اخیر داشتند سپاسگزارم و مردم اصفهان واکنش خردمندانه ای را در مقابل افزایش نرخ بنزین نشان دادند.
استاندار اصفهان با بیان اینکه باید خلوص خود را در مقام عمل نشان دهیم، تصریح کرد: ولایت مداری خود را باید در مقام عمل نشان بدهیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز