معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان:

فرایند اصلی انتخابات از فردا آغاز می شود/ هرگونه تبلیغ پیش از موعد ممنوع است

۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۴:۲۳:۰۹
کد خبر: ۹۳۰۰۴۵
فرایند اصلی انتخابات از فردا آغاز می شود/ هرگونه تبلیغ پیش از موعد ممنوع است
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان، گفت: فرایند اصلی انتخابات از فردا یکشنبه ۱۰ آذرماه آغاز می‌شود.فرمانداری‌ها و بخشداری‌های حوزه‌های انتخابی این آمادگی را دارند که به صورت هم‌زمان از همان فردا با کمک مراجع چهارگانه به بررسی سوابق داوطلبان بپردازند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،حیدر قاسمی امروز (شنبه)9آذرماه  در نشست خبری ثبت نام نامزدهای یازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: اعلام رسمی ثبت نام برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۰ اردیبهشت‌ماه سال جاری بود.پس از ثبت نام اولیه، در خردادماه ۹۸ مدیران به استعفا از سمت خود پرداختند تا مقدمات ثبت‌نام انجام شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ادامه داد: فرایند اصلی انتخابات از فردا یکشنبه ۱۰ آذرماه آغاز می‌شود.فرمانداری‌ها و بخشداری‌های حوزه‌های انتخابی این آمادگی را دارند که به صورت هم‌زمان از همان تاریخ ۱۰ آذرماه با کمک مراجع چهارگانه به بررسی سوابق داوطلبان بپردازند.

قاسمی در ادامه گفت: ثبت نام در فرمانداری‌های مراکز ،  در محل وزارت کشور و در خارج از کشور از طریق دفاتر نمایندگی وزارت امور خارجه و کنسولگری‌های جمهوری اسلامی ایران انجام می‌ شود.

وی درپایان گفت:  هرگونه تبلیغات پیش از زمان یک هفته ای پیش از انتخابات  تخلف محسوب ‌خواهد شد و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز