علیرضا منصوریان:

یک اصفهان مقابل پرسپولیس است/ محمدرضا خلعتبری را در بازی فردا خواهیم داشت

۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۷:۴۵:۰۳
کد خبر: ۹۳۲۲۰۵
یک اصفهان مقابل پرسپولیس است/ محمدرضا خلعتبری  را در بازی فردا خواهیم داشت
سرمربی تیم ذوب آهن گفت: از هواداران ذوب آهن میخواهم که فردا ما را تنها نگذارند و فردا استادیوم را با یار دوازدهم ببینم. از مردم اصفهان درخواست دارم فردا به کمک جوانان اصفهان بیایند و حتی از طرفداران سپاهان می‌خوام به تماشای بازی فردا بنشینند و بازی پرسپولیس و ذوب آهن را بازی اصفهان با پرسپولیس ببینند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی ذوب آهن و پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ضمن خوشامد گویی به بازیکنان پرسپولیس و همبازی های خود در ادوار تیم ملی اظهار کرد: وضعیت تیم ذوب آهن خیلی خوب است و به صورت فشرده تمرین های زیادی داشتیم و بازیکنان پرسپولیس را آنالیز کردیم و امیدوارم خانواده ذوب آهن در بازی فردا پیروز میدان شود.

وی با بیان اینکه بازی یک نفر برای همه و همه برای یک نفر را در بازی با پرسپولیس نشان خواهیم داد تصریح کرد: ما وقتی آنالیز تیم ها را انجام میدهیم اغلب مواقع روی چند بازیکن تمرکز می‌کنیم اما برای آنالیز چهار تیم  سپاهان، استقلال،پرسپولیس و تراکتور کل یازده بازیکن را بررسی می‌کنیم.
سرمربی تیم ذوب آهن ادامه‌داد: پرسپولیس قهرمانی سه سال گذشته را بدست آورده است اما در مقابل تیم ذوب آهن روحیه بالایی دارد و با تمام وجود برای سه امتیاز بازی فردا تلاش خواهیم کرد.
منصوریان خطاب به طرفداران تیم ذوب آهن ادامه داد: از آنجایی که با سپاهان رقیب هستیم اما درد و دل آقای قلعه نویی را ادامه خواهم داد و دغدغه آقای قلعه نویی را من هم دارم.
وی ادامه‌داد: از هواداران ذوب آهن می خواهم که فردا ما را تنها نگذارند و فردا استادیوم را با یار دوازدهم ببینم. حتی از طرفداران سپاهان می‌خوام به تماشای بازی فردا بنشینند و بازی پرسپولیس و ذوب آهن را بازی اصفهان با پرسپولیس ببینند.
سرمربی تیم ذوب‌آهن در ارتباط با رقابت با تیم پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس از فشردگی بازی با نساجی رها شد و با استراحت بیشتری به اصفهان آمد، تیم ذوب آهن اما در ۹ روز آینده باید سه بازی انجام دهد و خیلی شبیه به لیگ انگلیس شده است و من اعتقاد دارم همه مجموعه اگر سخت افزاری خوبی داشته باشند می‌تواند بازی های فشرده داشته باشند.
منصوریان با بیان اینکه جوانان خوبی در تیم داریم که امروزه بسیار با تجربه شده اند، تصریح کرد: با توجه به شرایط تاکتیکی تیم و با وجود جوان کم سن و سال در دروازه بانی باید وضعیت رو به جلویی داشته باشیم و ما همانطور که درهر لحظه میتوانیم پرسپولیس را ببریم در هر لحظه میتوانیم ضربه های جبران نا پذیری از تیم بخوریم به همین دلیل باید با هوش بالا مقابل پرسپولیس بازی کرد.
وی با اشاره به مصاحبه انصاری فرد در برنامه ورزشی فوتبال برتر گفت: تیم پرسپولیس برای رسیدن به سه قهرمانی در سه سال گذشته زحمت کشیده است و پیژن حیدری داور بازی فردا است و از آنجایی که بهترین داور بازی فردا را داوری خواهد کرد، امیدوارم با توجه به صحبت های انصاری فرد در برنامه فوتبال برتر فشار روانی بین طرفداران وجود نداشته باشد.

سرمربی تیم ذوب آهن با اشاره به حضور محمدرضا خلعتبری در بازی فردا گفت: محمدرضا خلعتبری بازیکن همه فن حریف تیم را فردا در بازی خواهیم داشت که تمام توانش را در نیمه دوم بازی فردا خواهم گذاشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز