لیلا پیکان پور قهرمان مسابقات اسلالوم کشور شد

۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۲:۳۸:۳۵
کد خبر: ۹۳۴۱۳۰
لیلا پیکان پور قهرمان مسابقات اسلالوم کشور شد
لیلا پیکان پور از اصفهان در کلاس منفی ۱۵۰۰قهرمان مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، راند پنجم مسابقه اسلالوم قهرمانی کشوری با حضور 50 ورزشکار از 16 استان در 5 کلاس مثبت و منفی ۱۵۰۰ بانوان و آقایان و آزاد به میزبانی استان فارس در ورزشگاه ورزشی پارس شیراز برگزار شد

این رقابت‌ها با شرکت ۵۰ اتومبیلران از ۱۵ استان کشور در ۵ کلاس در مجموعه ورزشی پارس شیراز برگزار شد که در پایان در کلاس آزاد آرسام عسکری از آیلند تهران قهرمان شد؛ حسن منتظر از مازندران به مقام دوم دست یافت وعلی یزدانی از یزد سوم شد.

در کلاس منفی ۱۵۰۰ بانوان لیلا پیکان پور از اصفهان قهرمان، میترا فلاحی پور از یزد دوم شد و منصوره کریمی از مازندران در سکوی سوم ایستاد.

در کلاس منفی ۱۵۰۰ سی سی آقایان، مقام نخست به متین کوچک عظیمی از آیلند تهران رسید، مهدی فرهام مهر از آیلند تهران دوم شد و مجتبی پورحسنی از رضوی به مقام سوم دست یافت.

در کلاس مثبت ۱۵۰۰ آقایان میثم زمانی از یزد قهرمان، مجتبی جلویز از تهران نایب قهرمان شد و کیانوش افشون از فارس به مقام سوم دست یافت.

همچنین زینب دلداده در کلاس منفی 1500 سی سی بانوان و علی هاشمی در کلاس منفی 1500 سی سی آقایان از اتومبیلرانان آران و بیدگلی عضو تیم استان اصفهان در این دوره از رقابتها حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز