مدیرعامل سامانه سککوک مطرح کرد:

کسب‌وکارهای خانگی مخاطبان سککوک هستند

۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۰:۲۳:۴۹
کد خبر: ۹۳۴۵۱۰
کسب‌وکارهای خانگی مخاطبان سککوک هستند
مدیرعامل سامانه سککوک گفت: سککوک سامانه ای برای کمک به ارتقاء تولیدات داخلی و تولید ناخالص ملی کشور با مدیریت بهینه منابع همگام با جهان و در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،فردوس باقری در  همایش آشنایی با سامانه کشوری کسب و کار (سککوک)اظهار داشت: با توجه به تحولات فضای فناوری و تامین مالی در سطح دنیا ، نفوذ فناوری در حوزه تجارت بنگاه های اقتصادی افزایش یافته و لازم است فعالان اقتصادی فضای تجاری خود را به ابزارهای تجارت الکترونیک تجهیز کنند.

مدیرعامل سامانه سککوک ادامه داد: بکارگیری فناوریها و ابزارهای مدرن،افزایش بازدهی، اقتصادی سازی بیشتر فعالیت و مناسب سازی کیفیت و بهای محصولات را به همراه دارد که همگی این عوامل ضامن بقای مقرون به صرفه شدن و پایداری آن فعالیت می شوند.

باقری سککوک را سامانه ای برای کمک به ارتقاء تولیدات داخلی و تولید ناخالص ملی کشور با مدیریت بهینه منابع همگام با جهان امروز و در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی دانست.

وی بکارگیری و ارایه روش‌های مدرن ارتقای بازار با مدیریت زنجیره تامین، بکارگیری موثر الگوهای گردش اعتباری و ارایه روش‌های مدرن تامین مالی زنجیره تامین همچنین بکارگیری و ارایه روش‌های مدرن مدیریت لجستیک را از مزیت‌های رقابتی این سامانه بیان کرد.

باقری افزود: کسب‌وکارهای خرد، کوچک و متوسط، صنایع، صنوف، تعاونی‌ها و بازرگانان، تامین‌کنندگان کسب‌وکارها و همچنین، کسب‌وکارهای خانگی مخاطبان سککوک هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز