بازگشت طوفان زرد به صدرجدول/سپاهان پیکان را شکست داد

۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۹:۵۴:۵۹
کد خبر: ۹۳۵۸۸۲
بازگشت طوفان زرد به صدرجدول/سپاهان پیکان را شکست داد
در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، امروز تیم‌های سپاهان و پیکان در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفتند وطوفان زرد موفق شد با دوگل پیکان را پشت سربگذارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،سپاهان که پس از سه تساوی متوالی برابر استقلال، نساجی و شهر خودرو بیشتر از هر زمانی نیاز به ۳ امتیاز این دیدار خانگی داشت با دوگل موفق شد به صدر جدول بازگردد.

طلایی پوشان امروز که به مصاف پیکان رفتند، توانستند با گل‌های گئورگی گولسیانی و امید نورافکن به برتری 2 بر صفر برابر شاگردان حسین فرکی که هفته قبل استقلال را متوقف کرده بودند، برسند تا 28 امتیازی شوند و دوباره به صدر جدول صعود کنند.

 شاگردان امیر قلعه نویی در سپاهان بازی را خوب آغاز کردند و پس از خلق دو موقعیت خوب، بالاخره در اواسط نیمه نخست روی یک حمله صاحب ضربه پنالتی شدند تا گئورگی گولسیانی باز هم سپاهان را در یک بازی پیش بیاندازد. پیکان که پیش از گل نیز بازی هجومی به نمایش گذاشته بود در خانه تیم مدعی سپاهان نتوانست بازی را به تساوی بکشاند و مانند بازی جام حذفی دو تیم سپاهان باز هم در اواخر نیمه نخست گل دوم را این بار توسط امید نورافکن به ثمر رساند تا بازی با برتری ۲ بر صفر سپاهان خاتمه یابد.

 ترکیب تیم سپاهان در این بازی را پیام نیازمند، شایان مصلح، محمدرضا مهدی‌زاده، گئورگی ولسیانی، رضا میرزایی، امید نورافکن، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده و کی‌روس استنلی تشکیل  دادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز