دبیر شورای راهبردی هنرستان‌ها و آموزش‌های مهارتی خبرداد؛

ثبت نام نخستین آزمون جامع بخش فرهنگ و هنر

۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۹:۱۱:۱۶
کد خبر: ۹۳۷۹۳۹
ثبت نام نخستین آزمون جامع بخش فرهنگ و هنر
دبیر شورای راهبردی هنرستان‌ها و آموزش‌های مهارتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از آغاز ثبت نام اولین آزمون جامع و سی‌امین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ و هنر همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، پرویز طاهری با اعلام این خبر گفت: اولین آزمون جامع و سی‌امین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ و هنر سال تحصیلی ۹۸-۹۹ هم‌زمان با سراسر کشور در حوزه‌های مرکز استان و شهرستانی، در دو بخش نظری و عملی، ۲۷ دی ماه برگزار می‌شود.

دبیر شورای راهبردی هنرستان‌ها و آموزش‌های مهارتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: آزمون‌های جامع هر سال تحصیلی در ۳ نوبت به صورت سراسری در تمامی حوزه‌های امتحانی مربوطه برگزار می‌شود و شامل مهارت آموزان رشته‌های مهارتی بخش فرهنگ و هنر که در مراکز مهارت آموزی وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ثبت نام کردند، می‌باشد؛ همچنین این آزمون شامل استادکاران ماهر و نیمه ماهری است که به صورت حرفه‌ای در بخش‌های هنری فعالیت می‌کنند.

وی افزود: داوطلبان شرکت در آزمون ادواری می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی azmoonehonar.ir نسبت به ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز