اکران پشت صحنه جدایی نادر از سیمین و فیلم پیمان قاسمخانی در اصفهان/ برنامه دو روز پایانی سینما حقیقت

۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۴:۰۶:۳۰
کد خبر: ۹۳۸۳۴۵
اکران پشت صحنه جدایی نادر از سیمین و فیلم پیمان قاسمخانی در اصفهان/ برنامه دو روز پایانی سینما حقیقت
ستاد برگزاری جشنواره سینما حقیقت در اصفهان،برنامه دوروز پایانی این جشنواره را با اعلام نمایش بهترین فیلم از نگاه ملی جشنواره سینما حقیقت و برنامه های نقدو بررسی فیلم ها اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،نماینده سینما حقیقت در اصفهان گفت: در روز پنج شنبه 28آذرماه فیلم «صحنه هایی از یک جدایی» وحید صداقت از ساعت 14تا 16و «فرزندان خونبار»از ساعت 17تا 19 و «سینما چهارباغ» (علی منصوری)درهمین ساعت  با حضور کارگردان و نشست نقدوبررسی به نمایش در می آید.

عادل دهدشتی در ادامه افزود: اکران ویژه فیلم «جایی برای فرشته ها نیست» به کارگردانی سام کلانتری به عنوان فیلم برتر جشنواره از نگاه مخاطبان ، با حضور عوامل فیلم در نشست نقد و بررسی ،روز جمعه 29 آذر 98 در سانس 15 تا 17 وفیلم «کامی» به کارگردانی میترا ابراهیمی  وتهیه کنندگی پیمان قاسمخانی باحضور کارگردان از ساعت 17 تا19 به میزبانی پردیس سینمایی سیتی سنتر برگزارخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد:فیلم«جایی برای فرشته ها نیست» همچنین در روز پنج شنبه از ساعت 14تا 16 در سالن سوره اصفهان اکران می شود.در روز چهارشنبه همچنین فیلم «پیرمرد و خواننده» از ساعت 16تا 18 درهمین سالن به نمایش در می آید.

دهدشتی درباره برنامه روز جمعه سالن سینمایی سوره گفت:در روزجمعه نیز فیلم های «خانه روشنان» زهرا نیازی و «تا شش مدت دیگر» الهام مرتضوی به همراه نقدوبررسی از ساعت 16تا 18 و فیلم گلوله باران (بهترین فیلم از نگاه ملی جشنواره سینما حقیقت) از ساعت 18تا20 در سالن سوره اکران می شود.

جشنواره سینما حقیقت همزمان با تهران در روزهای ۲۴ تا ۲۹ آذر ۹۸ به میزبانی پردیس سینمایی سیتی سنتر و سالن سوره در حال برگزاری است

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز