تجلیل از پژوهشگران برتر استان اصفهان

۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۱:۱۳:۵۱
کد خبر: ۹۴۲۶۲۵
تجلیل از پژوهشگران برتر استان اصفهان
در بیستمین جشنواره پژوهش و فناوری استان، ۲۰ پژوهشگر و فناور برتر استان اصفهان معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،دبیر برگزاری جشنواره تجلیل از فناوران و پژوهشگران برتر استان اصفهان شامگاه شنبه در آئین بیستمین جشنواره هفته پژوهش  اظهار داشت: پژوهشگران و فناوران برتر از دانشگاه‌های صنعتی اصفهان، اصفهان، علوم پزشکی اصفهان، کاشان، هنر اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، مرکز تحقیقات کشاورزی، استانداری اصفهان، سازمان فنی و حرفه‌ای و اداره کل ورزش و جوانان انتخاب شدند.

بهروز ارباب شیرانی افزود: در کارگروه فنی و مهندسی حداکثر سه نفر، کارگروه علوم پایه دونفر، کشاورزی و دامپزشکی سه نفر، علوم انسانی و مطالعات فرهنگی-اجتماعی دو نفر، علوم پزشکی دو نفر، هنر و معماری دو نفر، بخش فناوران برتر سه نفر و در دستگاه‌های اجرایی نیز سه نفر توسط داوران در کارگروه‌های مختلف انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در بخش دانش‌آموزی نیز چهار نفر به صورت جداگانه توسط داوران آموزش و پرورش با توجه به دستورالعمل و شیوه‌نامه برگزیده شدند.

دبیر برگزاری جشنواره اظهار داشت:در مجموع بیست و سه نفر در این فرآیند برگزیده شدند، کارگروه‌ها بر اساس معیارهای مصوب شده در جلسات همچون اکتشاف، ثبت اختراع، شاخص h-index و غیره، ارزیابی‌ها شدند.

ارباب شیرانی تاکید کرد: در کارگروه‌ها ۹۲ پرونده برای تفکیک به دبیرخانه رسیده بود، برای تفکیک پرونده متقاضیان ۳۹ داور از دانشگاهیان و مراکز مختلف در این کارگروه‌ها شرکت کردند. این افراد در جلسه‌ای بررسی‌ها را انجام دادند و نهایتا ۲۰ نفر از پژوهگشران و چهار دانش‌آموز برگزیده شدند.

فناوران و پژوهشگران برتر استان

ملیکا طاهری در بخش دانش آموزی در رتبه اول، نگین خادمی و آرمیتا نادری در رتبه دوم، مبینا کاویان پور رتبه سوم را کسب کردند.در کارگروه کشاورزی و دامپزشکی، امیرحسین گلی و محمدرضا همامی از دانشگاه صنعتی اصفهان و کوروش شیرانی عضو مرکز خاک و آبخیزداری استان تقدیر شدند.در کارگروه علوم انسانی نیز آرش شاهین از دانشگاه اصفهان و امیر گندم کار از دانشگاه آزاد نجف آباد انتخاب شدند.

در بخش فناوران برتر استان نیز محمدتقی جعفری از دانشگاه صنعتی اصفهان، نیما جمشیدی از دانشگاه اصفهان و حامد محمدپور مدیر عامل شرکت علمی و تحقیقاتی صدرا با عنوان طرح و تجهیز اسپادانا تقدیر شدند.

در کارگروه علوم پزشکی، نوشین محمدی فر و شهناز رضوی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تجلیل شد. در کارگروه علوم پایه از علی اصغر انصافی از دانشگاه صنعتی اصفهان و شهرام تنگستانی نژاد از دانشگاه اصفهان تجلیل شد.

محمد قلعه نوعی و حسین احمدی از دانشگاه هنر اصفهان در کارگروه هنر و معماری برگزیده و در کارگروه فنی و مهندسی، فتح‌اله کریم زاده از دانشگاه صنعتی اصفهان، پیمان معلم از دانشگاه اصفهان و ابوالفضل حلوایی نیاسر از دانشگاه کاشان انتخاب شدند.

در کارگروه دستگاه‌های اجرایی، شهرام شاکریان مدیر منابع انسانی استانداری، مریم فریور عضو سازمان فنی و حرفه‌ای استان و داوود نصر اصفهانی دبیر گروه فرهنگی تربیتی اداره کل جوانان و ورزش انتخاب شدند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز