تحلیل اساطیر با بهمن نامورمطلق در اصفهان

۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۱:۰۰:۰۴
کد خبر: ۹۴۴۵۱۷
تحلیل اساطیر با بهمن نامورمطلق در اصفهان
دومین نشست از دور دوم سلسله نشست های اسطوره شهر ایرانی اسلامی با حضور بهمن نامور مطلق ، 12 دی در حمام تاریخی دردشت برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،مسئول کارگروه صنایع خلاق و اقتصاد و فرهنگ سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: از سال 92 دوره اول سلسله نشست های اسطوره شهر آغاز شد و حدود 4 سال با 20 نشست ادامه پیدا کرد.

 

محمدعلی ایزدخواستی اظهار کرد: این نشست ها با حضور بهمن نامورمطلق از اسطوره شناسان و رییس دانشگاه ایرانی اسلامی استاد فرشچیان،  برگزار شد و بعد از آن کتابی از این نشست ها با عنوان اسطوره شهر اصفهان نیز به چاپ رسید.

 

وی افزود: دومین نشست از دور دوم سلسله نشست های اسطوره شهر ایرانی اسلامی، روز پنجشنبه 12 دی ساعت 18 در بازارچه دردشت حمام تاریخی دردشت واقع در خیابان ابن سینا،  با موضوع "جندی شاپور، شهر دانش"  با حضور بهمن نامور مطلق برگزار می شود.

مشاور معاون فرهنگی شهردار اصفهان ادامه داد: این نشست ها با رویکرد تحلیل اساطیر و واکاوی لایه های نهفته شهرها به ویژه اصفهان برنامه ریزی شده است.

ایزدخواستی با اشاره به مخاطبین چنین برنامه هایی تصریح کرد: پژوهشگران، دانشجویان کارشناسی ارشد معماری، شهرسازی، فرهنگ و هنر و کارگزاران و مدیران شهری از مخاطبین این نشست ها هستند.

وی خاطرنشان کرد: هدف از این نشست ها رسیدن به نگاه عالمانه به شهر اصفهان است تا هنرمندان بتوانند از هنر خود در این راستا و مدیران شهری هم از تجارب گذشتگان در مسئولیت های شهریشان استفاده کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز