رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خبرداد؛

۱۶ آرایشگاه زنانه متخلف در اصفهان پلمپ شد

۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۳:۳۷:۱۴
کد خبر: ۹۴۷۶۷۰
۱۶ آرایشگاه زنانه متخلف در اصفهان پلمپ شد
رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اخلاقی و اجتماعی و ساماندهی صنوف، طرح بازدید و کنترل واحد‌های صنفی آرایشگاه زنانه توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در شهر اصفهان اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،سرهنگ محمد حسن اسماعیلی اظهار داشت: در طرح بازدید و کنترل واحد‌های صنفی آرایشگاه زنانه ماموران از ۱۸۶ واحد صنفی بازدید کردند که در نهایت تعداد ۱۶ واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه متخلف شناخته شده و با حکم مقام قضائی نسبت به پلمب و جلوگیری از فعالیت آنان اقدام شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: همچنین برای ۲۰ واحد صنفی دیگر نیز اخطاریه پلمپ صادر و از متصدیان ۶۵ واحد صنفی تعهد کتبی اخذ شد که در صورت عمل نکردن به موارد اعلامی در زمان مقرر با آنان نیز برابر قانون برخورد می‌شود.

سرهنگ اسماعیلی با اعلام تداوم و تشدید این گونه برنامه‌ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس گفت: از عموم شهروندان می‌خواهیم، در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحد‌های صنفی موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی به پلیس اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز