مرجان سلحشوری: به دنبال مدال آسیایی هستم/ شرایط اردوی تیم ملی پومسه مطلوب است

۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۳:۵۶:۰۴
کد خبر: ۹۵۱۶۳۹
مرجان سلحشوری: به دنبال مدال آسیایی هستم/ شرایط اردوی تیم ملی پومسه مطلوب است
مرجان سلحشوری ملی پوش اصفهانی کشورمان اردوی تیم ملی پومسه ایران را مطلوب توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، مسابقات ورودی به اردوی تیم ملی پومسه بانوان روز سه شنبه 24 دی ماه با حضور 27 تکواندوکار در تهران برگزار شد و 11 پومسه رو به اردوی تیم ملی اعزامی به رقابت های آسیایی راه پیدا کردند، در رده سنی 18 تا 30 سال مرجان سلحشوری به همراه مرجان تاجی رستم آبادی هر دو از اصفهان توانستند جواز حضور در اردوی تیم ملی را بدست آورند.

مرجان سلحشوری پیرامون این رقابت ها به خبرنگار ما گفت: این رقابت ها از سطح بالایی برخوردار بود چراکه همه ورزشکاران با آمادگی کامل پای به این رقابت ها گذاشته بودند که خوشبختانه من در رده سنی 18 تا 30 سال به مقام نخست دست یافتم.

وی در خصوص اردوی تیم ملی ایران به میزبانی تهران اظهار داشت: مسابقات پومسه قهرمانی آسیا 2020 روز 13 اسفندماه 98 به میزبانی شهر بیروت لبنان برگزار می شود و ملی پوشان از امروز چهارشنبه 25 دیماه تا شروع مسابقات در اردو حضور خواهند داشت، فدراسیون شرایط بسیار خوب و مطلوبی را برای ملی پوشان مهیا کرده و ما زیر نظر مربیان تمرینات خوبی را سپری می کنند.

ملی پوش اصفهانی پومسه کشورمان پیرامون مسابقات آسیایی تاکید کرد: در این رقابت ها همه شرکت کنندگان با قدرت ظاهر می شوند و همین موضوع مدال آوری را سخت می کند، اما من تاکنون 17 مدال بین المللی کسب نموده ام و در این رقابت ها تلاش مضاعفی انجام می دهم تا بهترین نتایج را کسب نمایم، همچنین خردادماه 99 مسابقات جهانی را پیشرو داریم.

مرجان سلحشوری در پایان درباره انتخاب شهرام الله‌آبادی در راس هیات تکواندو استان اصفهان گفت: با آمدن الله‌آبادی همدلی خاصی در جامعه تکواندو استان اصفهان ایجاد شده، تقسیم کار صورت گرفته و هر کس وظیفه خود را در توسعه رشته تکواندو می داند.

لازم به ذکر است تیم ملی پومسه زنان ایران زیر نظر فاطمه اسدپور و مهسا مردانی برای ششمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا 2020 که در روز 13 اسفندماه سال‌ جاری به میزبانی شهر بیروت کشور لبنان برگزار خواهد شد آماده می شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز