استاندار اصفهان:

بانک ها با شرایط جنگ اقتصادی هماهنگ شده اند

۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۸:۳۹
کد خبر: ۹۵۲۹۹۳
بانک ها با شرایط جنگ اقتصادی هماهنگ شده اند
استاندار اصفهان گفت: مشکلات صنایع بسیار متنوع است که برخی بانک‌ها خود را با شرایط روز و مشکلات اقتصادی و به ویژه جنگ اقتصادی هماهنگ کردند تا بخشی از مسائل فعالان اقتصادی مرتفع شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، عباس رضایی با اشاره به ارتباط مستمر با صنعتگران و صاحبان صنایع در استانداری اصفهان، اظهار داشت : جلسات بسیاری برای رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان برگزار می‌شود ولی هیچ‌گاه مهمترین معیار که سلامتی مردم است فراموش نمی‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه روزهای آلوده زیادی در استان به ویژه کلان‌شهر اصفهان پدید آمده اجازه نخواهیم داد که عوامل دیگری باعث افزایش روزهای ناسالم شود.

استاندار اصفهان تاکید کرد: مشکلات صنعتگران متنوع و مربوط به بخش‌های مختلف از جمله بانک‌ها و مجوزهای دستگاه‌هایی مانند حفاظت محیط زیست است و برخی صنایع قدیمی که دارای سابقه دستکم ۲۰ ساله هستند و هم اکنون با افزایش جمعیت در مجاورت شهرها و روستاها قرار گرفته‌اند که جا به جایی این صنایع نیازمند هم‌اندیشی‌های لازم با دستگاه‌های متولی است.

وی به برخی درخواست‌ها برای احداث صنایع آب‌بر نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به مساله خشکسالی و کمبود منابع آب در استان، گسترش صنایع آب‌بر نیز ممنوع است.

استاندار اصفهان عنوان کرد: مشکلات صنایع بسیار متنوع است و بخش عمده آن به بانک ها، تسهیلات بانکی و نبودن وجه کافی برای فعال کردن واحدها بر می‌گردد که در این راستا برخی بانک‌ها خود را با شرایط روز و مشکلات اقتصادی و به ویژه جنگ اقتصادی هماهنگ کردند.

وی شرایط خاص ناشی از تحریم‌ها را که حاصل آن هم فرصت و هم ضربه‌ای برای کشور است را از دیگر مشکلات در این مسیر برشمرد و گفت: تولیدکنندگان و صنعتگران یکسری اقدامات را در شرایط تحریم انجام دادند که باعث قطع وابستگی کشور به بیگانگان شد ولی باز هم مشکلات ناشی از این جنگ اقتصادی همچنان برای صنعت و اقتصاد وجود دارد.

رضایی برگزاری جلسات دیدار حضوری و چهره به چهره با صنعتگران، ستاد تسهیل و رفع موانع اقتصادی و همچنین شورای عالی حل اختلاف بانکی را اقدامات مفید و موثری برای حل و فصل و رسیدگی ویژه به مشکلات بخش صنعت و تولید استان عنوان کرد و گفت: طبق آمار اداره بازرسی استانداری اصفهان ۸۱ درصد مشکلات در این جلسات حل و فصل شده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از تاثیرات شنیدن و بررسی مشکلات صنعتگران به‌صورت حضوری و چهره به چهره، ایجاد امیدواری و نشاط در آنهااست که موجب ادامه فعالیت آنها با رضایت‌مندی بیش از پیش می‌شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز