مدیرکل سازمان ورزش و جوانان استان اصفهان:

تصمیم AFC توهین به ایران است/ نباید اجازه دهیم سیاست را وارد ورزش کنند

۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۰:۱۵:۴۸
کد خبر: ۹۵۳۹۹۷
تصمیم AFC توهین به ایران است/ نباید اجازه دهیم سیاست را وارد ورزش کنند
مدیرکل سازمان ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای میزبانی نمایندگان ایران در کشور ثالث کاملا ناعادلانه و سیاسی می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،‌ سلطان حسینی در خصوص تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای انجام بازی‌های تیم‌های فوتبال ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در کشور سوم، با بیان این مطلب اظهار داشت: با این تصمیم که تصمیمی کاملا سیاسی است، می خواهند بگویند، کشور ایران امنیت ندارد در حالیکه امنیت کامل در کشورمان وجود دارد و به عقیده بنده ایران نسبت به کشورهای منطقه از امنیت بیشتری برخوردار می باشد.

وی ادامه داد: کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم کاملا اشتباهی را اتخاذ کرده و نباید به این راحتی به آنها اجازه دهیم سیاست را وارد ورزش کنند، در اینکه باشگاه‌های ما نباید این تصمیم را قبول کنند شکی نیست چرا که عزت و سربلندی کشور از هر چیزی با ارزش‌تر است اما نباید به همین راحتی این تصمیم غلط و ناعادلانه AFC را بپذیریم.

دکتر سلطان حسینی اقدام مدیران چهار باشگاه داخلی از جمله استقلال و پرسپولیس، شهر خودرو و فولاد مبارکه سپاهان در مورد انصراف شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا را قابل تقدیر عنوان و خاطرنشان کرد:‌ متاسفانه AFC همیشه تحت تاثیر پول و دلارهای عربستان بوده است، ما باید از حقوق خود دفاع کنیم این حقی نیست که به سادگی از کنار آن بگذریم.

دکتر سلطان حسینی در پایان افزود: تصمیم AFC تنها بحث محرومیت از میزبانی یک مسابقه ورزشی نیست بلکه اهانت به کشور بزرگ ایران محسوب می‌شود، این اقدام توهین‌آمیز باید در دستگاه‌های مختلف در یک فضای عقلانی پیگیری شود و امیدوارم اقدامات ایجابی مناسب نیز در این راستا صورت گیردو به طورقاطع جلوی این تصمیم ناعادلانه ایستاد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز