سند آمایش سرزمینی اصفهان به روز رسانی شد

۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۰:۴۰:۲۶
کد خبر: ۹۵۵۰۸۳
سند آمایش سرزمینی اصفهان به روز رسانی شد
استاندار اصفهان با اعلام بروز رسانی سند آمایش سرزمینی استان اصفهان، گفت: این آمایش سه سال گذشته آماده شده بود اما با توجه به پیشرفت علوم و نیازهای روز بروز رسانی آن احساس می شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، عباس رضایی در یکصد و نود و پنجمین جلسه شورای برنامه ریزی استان با اشاره به نزدیک بودن ایام دهه مبارک فجر اظهار داشت: این ایام فرصت بسیار مناسبی است که عملکرد دستگاه های اجرایی استان به مردم گزارش شود اما برخی از مدیران در این خصوص، ورود جدی نداشته اند.

وی ادامه داد:در شرایط فعلی، نظام مورد تحریم استکبار جهانی قرار گرفته و دشمنان سعی دارند ناکارآمدی نظام را نشان دهند به همین دلیل باید مسئولان و کارگزاران انقلاب اسلامی با تمام توان، کارایی دستگاه های خود را در سایه رهنمودهای هوشمندانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به نمایش بگذارند و نقشه های دشمنان نظام را نقش برآب کنند.

استاندار اصفهان عنوان کرد: خوشبختانه مردم فهیمی داریم که وضعیت کشور را درک می کنند بنابراین باید با همدلی و هماهنگی دستگاه های اجرایی، قدرت ایران اسلامی را به ویژه در ایام الله دهه فجر، نشان دهیم و همگام با مردم باشیم.

وی یادآور شد: در جلسه امروز ۹۰ پیشنهاد در جلسه ارائه گردید که ۷۸ مورد آن به تصویب رسید و مابقی آن با مخالفت روبرو شد، همچنین طرح های کارگروه های زیرمجموعه شورای برنامه ریزی نیز به تصویب رسیدند.

رضایی با اعلام  بروز رسانی سند آمایش سرزمینی استان اصفهان، گفت: این آمایش سه سال گذشته آماده شده بود اما با توجه به پیشرفت علوم و نیازهای روز بروز رسانی آن احساس می شد، همچنین مسائلی همچون صنایع هایتک، منطقه ویژه علم و فناوری، توسعه گلخانه ها وسند آمایش سرزمینی در جلسه امروز شورای برنامه ریزی استان مطرح شد و تصمیات لازم در این خصوص اتخاذ گردید.

 وی خاطر نشان کرد: کوتاه شدن فرآیند های سرمایه گذاری امری پسندیده و کاری در خور توجه در جهت رونق تولید و توسعه پایدار است البته مهلت پازده روزه برای اعلام نتایج استعلام از دستگاه های ذیربط باید حفظ شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز