سپاهان از تاخت افتاد/تساوی در برابر ماشین سازی

۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۷:۵۰:۰۰
کد خبر: ۹۵۵۴۸۰
سپاهان از تاخت افتاد/تساوی در برابر ماشین سازی
دیدار تیم‌های ماشین سازی و سپاهان با نتیجه تساوی به پایان رسید.سپاهان با تساوی در این دیدار ۳۲ امتیازی شد و نتوانست با یک بازی بیشتر به صدر جدول صعود کند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، در چارچوب رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۵ تیم‌های ماشین سازی و سپاهان در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این بازی ماشین سازی با ترکیب حامد لک، ادواردو سانتوس، شاهین توکلی، مسیح زاهدی، عزیز معبودی، میلاد نوری (۵۱- علیرضا مصطفایی)، شاهین ثاقبی، قائم اسلامی خواه، محمد قادری، بابک مرادی و علی آل کثیر به میدان رفت وترکیب سپاهان نیز  پیام نیازمند، مرتضی منصوری، محمد طیبی، علی مصلح، سعید آقایی، امید نورافکن، ولادیمیر کومان، محسن مسلمان (۴۶- سروش رفیعی)، سجاد شهباززاده، محمدرضا حسینی (۶۹- محمد محبی) و علی قربانی (۴۶- کی‌روس استنلی)بودند.

سپاهان در  در حالی به مصاف ماشین سازی رفت که مصدومیت‌های بازیکنان در این تیم باعث شده بود ترکیب اصلی تغییرات زیادی به خود ببیند و همین موضوع شاید دلیلی شد بر اینکه تیم امیر قلعه نویی در نیمه نخست بازی خوبی از خود به نمایش نگذارد.

امیرقلعه نویی درنیمه دوم دوم کی‌روس استنلی و سروش رفیعی را به جای قربانی و مسلمان به  زمین فرستاد وتیم در ۱۰ دقیقه پایانی با فشار بیشتری روی دروازه ماشین سازی حمله ور شد و موقعیت‌های خطرناکی نیز برای گلزنی ایجاد کرد که به نتیجه نرسیدند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز