مدیرکل بحران استانداری اصفهان خبرداد:

افزایش چشمگیر آلاینده ها از چهارشنبه هفته جاری

۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۴:۴۹:۳۷
کد خبر: ۹۵۶۴۱۰
افزایش چشمگیر آلاینده ها از چهارشنبه هفته جاری
مدیر کل بحران استانداری اصفهان گفت: از جهارشنبه شرایط انباشته آلاینده ها را شاهد هستیم و برنامه هایی را در دستور کار قرار داده ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،منصور شیشه فروش پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به پروژه های پیشگیری از وقوع سیل، اظهار کرد:   ۳۴۱ پروژه در حوزه مدیریت بحران و پیشگیری از سیل، خشکسالی و مصرف بهینه انرژی و پروژه های آبخیز داری با اعتباری بالغ بر ۲۱۵ میلیارد تومان را در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

وی افزود: استان اصفهان  ۵۵ میلی متر بارش داشته است که با اعلام هواشناسی بهمن امسال هوای استان نسبت به میانگین سرد تر بوده است.در  دوره های خشکسالی ۱۰ تا ۲۰ دقیقه بارش سریع و مداوم باعث ایجاد سیل می‌شود و تمام نیرو ها آماده باش هستند‌.

مدیر کل بحران استانداری اصفهان گفت: هم اکنون ۲۰ میلیون مترمکعب از حجم سد زاینده رود  باز شده است و باز و  بسته شدن آب رودخانه باعث فرونشست زمین های اطراف رودخانه شده است.

شیشه فروش با اشاره به افزایش آلاینده ها، تصریح کرد: از جهارشنبه شرایط انباشته آلاینده ها را شاهد هستیم و برنامه هایی را در دستور کار قرار داده ایم.

وی همچنین با اشاره به کاهش آمار حوادث در اصفهان،ادامه داد:با پیگیری‌ و برنامه ریزی های صورت گرفته  آمار رخ داد حوادث ۴۲ درصد کاهش داشته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز