استاندار اصفهان اعلام کرد:

تخفیفات ویژه گمرکی برای واردکنندگان و صادرکنندگان در سال جدید

۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۰۹:۳۳:۰۶
کد خبر: ۹۵۸۵۳۴
تخفیفات ویژه گمرکی برای واردکنندگان و صادرکنندگان در سال جدید
استاندار اصفهان گفت: علاوه بر تسهیلات سال ۹۸ گمرک، تخفیفات ویژه ای نیز برای سال آینده در نظر گرفته شده است که به واردکنندگان و صادرکنندگان عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،عباس رضایی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: بسته های حمایتی گمرک، بیمه و شرکت های دانش بنیان به منظور رونق تولید و حمایت از فعالان اقتصادی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: نظرات کارشناسان اقتصادی متخصص و پیشنهادات صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی در ارتباط با بسته حمایتی گمرک مطرح شده و در بند های مختلف آن، اعمال گردیده است

استاندار اصفهان تصریح کرد: علاوه بر تسهیلات سال ۹۸ گمرک، تخفیفات ویژه ای نیز برای سال آینده در نظر گرفته شده است که به واردکنندگان و صادرکنندگان عرضه خواهد شد.

وی اضافه کرد: یک بسته حمایتی نیز برای شرکت های دانش بنیان در جهت رشد و توسعه آنها به تصویب رسید و تدوین بسته حمایتی اصناف نیز در دستور کار است.

رضایی خاطرنشان کرد: اداره کل بیمه نیز بسته حمایتی جدیدی برای تولیدکنندگان و اصناف در نظر گرفته است که به زودی ارائه می شود تا گام مهم و موثردیگری در جهت رشد اقتصادی استان اصفهان برداشته شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز