استاندار اصفهان:

شیوع ترس کاذب از شیوع کرونا بدتر است

۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۰:۰۷:۵۱
کد خبر: ۹۷۰۶۵۴
شیوع ترس کاذب از شیوع کرونا بدتر است
استاندار اصفهان گفت: شیوع ترس از بیماری کرونا از انتشار ویروس کرونا بدتر است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،عباس رضایی در مجمع هماهنگی تشکل‌های مهندسی و حرفه‌ای استان اصفهان،گفت:از همان روزهای ابتدایی شیوع این ویروس، جلسات هماهنگی در جهت جلوگیری در انتشار آن در استان اصفهان و با حضور مسولان مربوطه برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه متاسفانه شیوع ویروس کرونا، ترس کاذبی در میان مردم ایجاد کرده است، اضافه کرد: شیوع این ترس، از انتشار ویروس کرونا بدتر است، پس باید با اطلاع‌رسانی صحیح، این ترس را از مردم دور کنیم.

 

استاندار اصفهان ادامه داد: باید سیستم ایمنی بدن را تقویت کرد و با رعایت بهداشت فردی و شست و شوی مداوم دست‌ها از انتشار آن جلوگیری کرد.

وی همچنین  برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه این انتخابات بسیار سالم و بدون هیچگونه حاشیه‌ای و با حضور خوب مردم برگزار شد.

استاندار اصفهان به موضوع آب به عنوان یکی از مهمترین چالش‌های استان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه در سال گذشته با وجود بارندگی‌های مناسب، مردم اقدام به صرفه‌جویی خوبی در مصرف آب داشتند که از آن‌ها درخواست داریم این روند را ادامه دهند.

وی با اشاره به این مطلب که فرونشست زمین در اصفهان موضوعی بسیار جدی است، تصریح کرد: در بخشی از مناطق استان اصفهان با فرونشست زمین مواجه هستیم که این نشان دهنده کاهش آب‌های زیرزمینی است و به همین دلیل روزانه ۴ ساعت از وقت خود را به مسائل مربوط به آب اختصاص می‌دهم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز