رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان:

وضعیت قرمز باشد، گردشگر نوروزی قبول نمی کنیم

۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۵:۲۳:۴۸
کد خبر: ۹۷۱۷۹۹
وضعیت قرمز باشد، گردشگر نوروزی قبول نمی کنیم
رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:اگر به دلیل شیوع ویروس کرونا وضعیت اصفهان قرمز باشد امکان پذیرش مهمانان نوروزی را نخواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، کوروش محمدی در یکصد و پانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان،اظهار داشت: لازم است اقلام بهداشتی احتکار شده که این روزها توسط دستگاه قضائی کشف و ضبط می‌شود، در اختیار سیستم بهداشت و درمان قرار بگیرد تا کادر درمان بتوانند از آن‌ها در روند بهبودی بیماران استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه یارانه مراکز توانبخشی بر اساس سرانه و تعداد افراد تحت پوشش پرداخت می‌شود، اظهار کرد: این مراکز به دلیل آنکه باید با مجوز مراجع قانونی تعطیل اعلام شوند، اگر بخواهند خودشان به دلیل پیشگیری شیوع کرونا تعطیل کنند یارانه آنها قطع می‌شود به همین دلیل برخی از آن‌ها معلولان را مجبور به حضور در مراکز خود می‌کنند تا این یارانه قطع نشود.

محمدی افزود: از استاندار و ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا تقاضا می‌کنم این مراکز توانبخشی را تا پایان تعطیلات نوروزی تعطیل اعلام کنند.

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان، تصریح کرد: اگر به دلیل شیوع ویروس کرونا وضعیت اصفهان قرمز باشد امکان پذیرش مهمانان نوروزی را نخواهیم داشت به همین دلیل از استاندار می‌خواهم برای حفظ سلامتی شهروندان اصفهانی و دیگر مسافران نوروزی، تدابیری اندیشیده شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه نمی‌توان برگزاری تجمعی را در شهر شاهد بود، پیشنهادی برای دستگاه‌های فرهنگی مطرح شد تا چهارشنبه‌سوری به یک رویداد فرهنگی تبدیل و سبب جمع شدن خانواده‌ها شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز