آموزش دانش‌آموزان شاهین‌شهر در قرنطینه

۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۳:۵۷:۱۲
کد خبر: ۹۸۲۴۴۲
آموزش دانش‌آموزان شاهین‌شهر در قرنطینه
دغدغه و حس تعهد کادر آموزشی مدارس باعث شد که باوجود بحران، بحث آموزش و یادگیری فراموش نشود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،بر طبق بررسی‌های صورت گرفته، از روزی که مدارس به‌علت شیوع ویروس کرونا مجبور به تعطیلی شدند، هیچ‌کدام از معلمان، دانش‌آموزانشان را به حال خود رها نکرده‌اند.

حداقل در شهر شاهین‌شهر که معلم‌ها اینگونه متعهدانه عمل می‌کنند و هر یک به نوبه‌ خود از طریق دنیای مجازی با خانواده‌های شاگردان در ارتباط هستند و همچنان، با آموزش و ارائه‌ تکالیف، سعی دارند دانش‌آموزانشان را در شرایط روزهای عادی مدرسه قرار دهند.
این تکاپو، هم در مدارس دولتی و هم مدارس غیردولتی، در حال اجراست و شاگردان موظفند که تکالیف خواسته شده را به معلم خود ارائه دهند.
در این میان برخی از معلم‌ها خلاقانه‌تر عمل کرده و به بهترین تکالیف هم امتیازاتی می‌دهند و این‌کار مشوق خوبی برای دانش‌آموزانشان است، چرا که باعث حس رقابت و تلاش برای بهتر بودن می‌شود.
این امر برای خانواده‌ها، بسیار دلگرم کننده است چرا که  در شرایط بحران قرنطینه، معلم‌ها و کادر آموزشی مدارس، دغدغه‌ آموزش فرزندانشان را همچنان دارند و آن‌ها را به‌حال خود رها نکرده‌اند.

 در کنار همه‌ عیوبی که ممکن است کارشناسان امر برای استفاده از فضای مجازی برشمرند، این مقوله از مزایای غیرقابل انکار دنیای مجازی‌ست. چرا که، راهکار مفیدی را در اختیار ما قرار داده است.

 

کسی چه می‌داند، با این رویه‌ به احتمال قوی، امتحانات نهایی هم در همه‌ مقاطع تحصیلی به صورت مجازی و  آنلاین برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز