پست تعطیل نیست +ساعت کاری اداره پست

۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۰:۱۵:۵۱
کد خبر: ۹۸۲۶۵۶
پست تعطیل نیست +ساعت کاری اداره پست
مدیر کل پست استان اصفهان گفت:با توجه به اینکه خرید و فروش مایحتاج مردم در فضای مجازی رشد چشم گیری پیدا کرده شرکت پست استان اصفهان در وزهای تعطیل به فعالیت خود ادامه می دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا  از اصفهان،حمید باقری گفت:مدیر کل پست استان اصفهان گفت: تمام ادارات و نواحی پستی در تمامی شعب از ساعت  7:30الی 14:30 باز هستند و آماده ارایه خدمت به مردم عزیز استان، ضمنا ناحیه پستی نشاط تا ساعت 18در خدمت مشتریان می‌باشد.

در راستای اجرای تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر خارج نشدن مردم از خانه، شرکت ملی پست با تمرکز بر ارائه خدمات پستی تجارت الکترونیک، توانسته به میزان قابل توجهی از تردد‌های غیر ضروری شهروندان جلوگیری نماید.

او با اعلام اینکه در شرایط شیوع ویروس کرونا خرید و فروش مایحتاج مردم در فضای مجازی رشد چشم گیری پیدا کرده گفت: مجموعه پست بر حسب وظیفه و نقش خود در این مبارزه به فعالیت در روز‌های تعطیل را بر خود واجب دانسته و تنها روز سیزده هم فروردین تعطیل خواهد بود.

باقری افزود: شرکت ملی پست بعنوان گسترده‌ترین ارائه دهنده خدمات پستی در سطح کشور ضمن رعایت کامل موارد بهداشتی، سختی و مرارت خدمت رسانی این ایام را با شیرینی تامین سلامت و امنیت همشهریان برخود هموار نموده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز