اختصاص یارانه سرویس مدارس دانش‌آموزان استثنایی

۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۱:۴۹:۳۹
کد خبر: ۹۸۳۵۳۳
اختصاص یارانه سرویس مدارس دانش‌آموزان استثنایی
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با نظر موافق اعضای این شورا مقرر شد سال جاری سرویس رفت و برگشت دانش‌آموزان استثنایی شهر اصفهان یارانه ویژه اختصاص داده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان،علیرضا نصراصفهانی گفت: سه میلیارد تومان در بودجه امسال شهر برایدانش‌آموزان استثناییاختصاص داده شده وداز مجموع ۲ هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز استثنایی شهر اصفهان بالغ بر یک‌هزار و ۲۴۰ نفر از سرویس ویژه رفت و آمد استفاده می‌کنند.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان اظهارداشت: در زمان تصویب تعرفه تاکسیرانی در شورای شهر اصفهان، مقرر شد حدود ۳۰ درصد افزایش هزینه سرویس مدارس دانش‌آموزان استثنایی با مجموع ۷۰۰ میلیون تومان هزینه، از خانواده دانش‌آموزان دریافت نشود که در اصلاح بودجه این موضوع را منظور کردیم.

نصراصفهانی گفت: برآورد هزینه‌های لازم برای این موضوع ۳ میلیارد تومان بود که در بودجه ۹۹ این مبلغ اختصاص یافت.هرساله در ۲ نوبت کارت بلیط حمل و نقل دانش‌آموزان بی‌بضاعت شارژ می‌شود که در ابتدای سال تحصیلی ۹۸-۹۹ حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان کارت این دانش‌آموزان شارژ شد و برای نوروز هم ۳۶۰ میلیون تومان به دانش‌آموزان بی‌بضاعت اختصاص یافت.

وی تصریح کرد: برای سال جاری نیز در بودجه اخیر مصوبه شورای شهر مقرر شد که یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اختصاص یابد که امیدواریم هرچه زودتر اقدامات لازم برای عملیاتی کردن آن در طول سال تحصیلی انجام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز