کاهش ۴۴درصدی مجروحان در تصادفات نوروزی اصفهان

۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۰۸:۵۷:۲۲
کد خبر: ۹۸۴۴۴۳
کاهش ۴۴درصدی مجروحان در تصادفات نوروزی اصفهان
رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: در شهر اصفهان خوشبختانه آمار تعداد مجروحان با کاهش ۴۴ درصدی همراه بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،سرهنگ محمدرضا محمدی  اظهار کرد:در نوروز امسال تعداد متوفیان ناشی از تصادفات در راه‌های درون شهری استان اصفهان ۲۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش مواجه شده است.

وی با اشاره به کاهش ۴۷ درصدی تعداد مجروحان ناشی از تصادفات در راه‌های درون شهری استان در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزود: در شهر اصفهان خوشبختانه آمار تعداد مجروحان با کاهش ۴۴ درصدی همراه بوده است.آمار متوفیان تصادفات در شهر اصفهان با شش نفر متوفی نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل هیچ گونه تغییری نداشته است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان ادامه داد: آمار متوفیان تصادفات در شهر اصفهان با شش نفر متوفی نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل هیچ گونه تغییری نداشته،چهار تصادف فوتی در شهر اصفهان، با پنج نفر متوفی، در چند روز متوالی، که همه آن‌ها از نوع واژگونی در نیمه‌های شب بودند، نگران کننده است.

وی ادامه داد: متأسفانه برخی از جوانان با سواستفاده از خلوت بودن خیابان‌ها در نیمه‌های شب اقدام به دور دور کردن و رانندگی با حرکات نمایشی و خطرناک می‌کنند که این گونه اعمال منجر به وقوع حوادث ناگوار برای آنان شده است.پلیس راهور استان به این دسته از رانندگان هشدار می‌دهد که به شدت با این گونه اقدامات برخورد قانونی می‌کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز