مدیرپویش مردمی، موج همدلی_اتحاد در شاهین‌شهر:

سالن ووشو را تبدیل به میدان جنگ با کرونا کردیم

۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۳:۱۷:۵۶
کد خبر: ۹۸۵۰۳۰
سالن ووشو را تبدیل به میدان جنگ با کرونا کردیم
مدیریک پویش مردمی در شاهین‌شهر گفت:روزانه با ۷ دستگاه چرخ‌خیاطی، ۱۵۰ دست گان را از یک سالن ووشو تحویل ارگان‌های پرخطرمی کنیم.
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در اصفهان،در این روزهای پرتنش، گروهی همچنان دغدغه‌ هموطنانشان را دارند و برای کمک‌رسانی پیشقدم هستند ودر این میان یک پویش مردمی ، در سالن ووشو شاهین شهراقدام به تهیه و تولید و توزیع رایگان، گان و ماسک‌های بهداشتی می‌کند.
زهرا میرزایی مدیرپویش مردمی موج همدلی،اتحاد در شاهین‌شهر دراین رابطه گفت: مردم به صورت خودجوش پیش‌قدم شده و با در اختیار قرار دادن پارچه و چرخ خیاطی‌های خود و دوخت لباس به صورت رایگان اقدام به کار کرده‌اند.
وی افزود: گان یا لباس‌های یکسره برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا برای جمعیت‌ در معرض خطر و درخواست کننده از جمله: جمعیت هلال احمر و شبکه‌ بهداشت منطقه و حتی سپاهیان و کسانی که مسؤول کفن و دفن جنازه‌های مبتلایان به ویروس کرونا هستند، توسط نیروهای فعال در این پویش تهیه می‌شود.

مدیر پویش موج همدلی،اتحاد با اشاره به اینکه اکنون سالن ووشوکاران شاهین‌شهر برای فعالیت در اختیار این پویش برای مبارزه در میدان کرونا قرار گرفته، گفت: در حال حاضر، روزانه با  ۷ دستگاه چرخ‌خیاطی، ۱۵۰ دست گان یا لباس‌یکسره‌ دوخته و تحویل ارگان‌های درخواست کننده می‌شود.

وی ادامه داد: لباس‌ها همچنین، برای نیروهای مردمی و یا کادر درمانی که برای مقابله با ویروس کرونا در سطح شهرستان در تلاش هستند، آماده می‌شود چرا که در سطح شهرستان با کمبود شدید ماسک و تجهیزات اولیه بهداشتی روبه‌رو هستند و بواسطه‌ ارتباط با مبتلایان، سلامتی ایشان در معرض خطر است.نیروهای داوطلب با تمام توان و بدون چشم‌داشت در تلاش برای تهیه و آماده‌سازی این لباس‌ها برای هموطنانشان هستند .

زهرا میرزایی در ادامه با بیان این که لازمه‌ همکاری و فعالیت این پویش، ورود خیرین و تهیه پارچه بصورت رایگان است،گفت:تا به امروز این امر تحقق یافته اما برای ادامه‌ کار، نیاز به مجاب کردن داوطلبان بیشتری است چرا که بدون این مشارکت، فعالیت پویش متوقف می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز