روند صعودی قیمت موبایل در بازار اصفهان

۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۶:۱۷:۵۲
کد خبر: ۹۸۹۰۰۳
روند صعودی قیمت موبایل در بازار اصفهان
نائب رئیس اتحادیه موبایل فروشان استان اصفهان گفت: با توجه به اوضاع گسترش شیوع ویروس کرونا و کاهش چشمگیر واردات موبایل به داخل کشور شاهد افزایش ۸ درصدی قیمت موبایل در بازار استان اصفهان هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ مسعود برنجیان نائب رئیس اتحادیه موبایل فروشان استان اصفهان گفت: باتوجه به اوضاع گسترش شیوع ویروس کرونا در استان و کاهش چشمگیر واردات موبایل به داخل کشور شاهد افزایش ۸ درصدی قیمت موبایل در بازار استان اصفهان در مقایسه با سال گذشته هستیم.

وی افزود: در حال حاضر بیش از ۹۰ درصدی از واحد‌های صنفی در بازار موبایل استان با توجه به ارائه دستورالعمل اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و رعایت نکات بهداشتی در محیط کار مشغول فعالیت هستند.

نائب رئیس اتحادیه موبایل فروشان استان اصفهان گفت:طبق دستورالعمل ابلاغ شده کلیه واحد‌های صنفی بازار موبایل استان اصفهان موظف اند تا به صورت ۲۴ ساعته فضای کار خود را ضد عفونی و گند زدایی کنند.

برنجیان تاکید کرد:از انجایی که با وجود ویروس کرونا بسیاری از فعالیت‌های مردم جامعه وابسته به فضای مجازی و موبایل است خوشبختانه در همین راستا شاهد رشد استقبال مردم از بازار موبایل استان اصفهان در مقایسه با سال‌های گذشته هستیم.

وی ادامه داد:باید اشاره داشت که بیش از ۸۰ درصد از نوسانات بازار موبایل استان اصفهان در این روز‌های کرونایی از بازار ارز سرچشمه می‌گیرد و به همین دلیل است که در حال حاضر شاهد روند صعودی نرخ موبایل در بازار هستیم.

نائب رئیس اتحادیه موبایل فروشان استان اصفهان گفت: با ایجاد راه کار‌های دقیق و صحیح می‌توان در صدمات ناشی از بازار ارز به داخل بازار موبایل استان جلوگیری کرد چراکه با انجام این اقدام می‌توانیم شاهد نزولی شدن روند قیمت موبایل در بازار استان طی ماه آینده باشیم.

برنجیان تاکید کرد:در زمینه رشد سطح قدرت خرید مردم و ایجاد رفاه در بازار موبایل در روز‌های پسا کرونا برنامه‌ها و اقداماتی اندیشیده شده که امیدوار هستیم با حمایت‌های لازم دستگاه‌های اجرایی استان بتوانیم این طرح را اجرایی کنیم.

وی در مورد آخرین وضعیت قیمت انواع موبایل در بازار استان اصفهان افزود: در حال حاضر نرخ انواع موبایل در بازار استان همچون هوآوی مدل ۲۰۱۹ به قیمت ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، هوآوی مدل y۹s به نرخ ۳ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان، نوکیا ۱۳۰ مدل ۲۰۱۷ به نرخ ۴۷۰ هزار تومان، نوکیا ۱۱۰ به نرخ ۳۹۰ هزار تومان، سامسونگ گلکسی A۲ به نرخ ۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، سامسونگ گلکسی مدل A۱۰ به نرخ ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، سامسونگ گلکسی مدل A۵۰ به نرخ ۴ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان و سامسونگ گلکسی مدل نوت ۱۰ به نرخ ۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در بازار فروخته می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز