استاندار اصفهان:

ولایت فقیه موجب شد ارتش، الهی شود

۱۳۹۹/۰۱/۲۹ - ۱۵:۴۴:۳۲
کد خبر: ۹۸۹۵۵۱
ولایت فقیه موجب شد ارتش، الهی شود
یزبینی امام (ره) و پس از ایشان ذکاوت فرمانده مقام معظم کل قوا موجب شد، پیوند ناگسستنی ارتش و مردم استمرار یابد و شاهد همراهی ارزشمند ارتشیان غیور در کنار سپاهیان ولایتمدار و نیروی انتظامی قدرتمند، همگام و همدوش با یکدیگر در عرصه‌های مختلف باشیم. ولایت فقیه موجب شد ارتش به یک ارتش الهی تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ عباس رضایی روز جمعه در رژه خدمت در مرکز آموزش‌های شهید صیاد شیرازی اصفهان، با تبریک روز ارتش، گفت: ۲۹ فروردین به دستور امام راحل (ره) روز ارتش نامگذاری شده است تا تفکر الهی این نیرو را با مردمی ولایتمدار همراه کند.

وی ادامه داد: این تیزبینی امام (ره) و پس از ایشان ذکاوت فرمانده مقام معظم کل قوا موجب شد، پیوند ناگسستنی ارتش و مردم استمرار یابد و شاهد همراهی ارزشمند ارتشیان غیور در کنار سپاهیان ولایتمدار و نیروی انتظامی قدرتمند، همگام و همدوش با یکدیگر در عرصه‌های مختلف باشیم.

استاندار اصفهان تاکید کرد: تفاوت ارتش الهی در نظام جمهوری اسلامی با دیگر ارتش دنیا در مردم سالاری دینی و اطاعت از ولایت مطلقه فقیه است.

وی ادامه داد: ارتش با هدایت‌های امام (ره) و رهبر معظم انقلاب، از همان روزهای ابتدایی انقلاب در حوادثی که معاندان علیه این انقلاب مردمی ترسیم کردند، همراه سپاه و نیروی انتظامی ایستادگی و مقاومت و از مردم دفاع کرد.

استاندار تاکید کرد: این اقتدار موجب شد که امروز کشور ایران و نظام جمهوری اسلامی به عنوان مستقل‌ترین کشور و نظام جهان شناخته شود.

وی افزود: ارتش در سالهای ابتدایی انقلاب در مقابله با غائله های مختلف از جمله غائله کردستان و در بعد از آن در دفاع مقدس تجربیات ارزشمندی کسب و امروز از این تجربیات در کارزارهای مختلف استفاده می‌کند.

رضایی اظهار کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوداث مختلف از جمله سیل و زلزله و در ماههای اخیر هم در مقابله با بیماری کرونا همدوش سایر نهادها در کنار مردم قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: روز ۲۹ فروردین روز تجلیل از دلاوریها، رشادت‌ها و تلاش‌های مستمر ارتشیان قهرمان است که یک روز با تقدیم ۴۸ هزار شهید و ۲۰۰ هزارجانباز و آزاده در دفاع سخت و امروز در عرصه دفاع بیولوژیک حضور دارند.

استاندار اصفهان اظهار کرد: برگزاری رژه خدمت به جای رژه نظامی در شرایط شیوع کرونا، در واقع رژه دفاع از سلامت، نوع دوستی، آمادگی و ارتقای توان مقابله با جنگ بیولوژیک است.

وی با بیان اینکه تنها کشوری که با تمام قوا در مقابل استکبار ایستادگی می کند، نظام الهی جمهوری اسلامی ایران است، خاطر نشان کرد: از آنجا که ارتش های کفر و طاغوت به همه روشها حتی بیولوژیک برای ضربه زدن به این نظام متوسل می‌شوند، باید برای دفاع از آرمان های شهیدان به ویژه شهیدانی چون حاج قاسم سلیمانی و صیاد شیرازی، انواع و روشهای دفاعی خود را ارتقا و توانمندی متناسب با نبردهای بیولوژیک را داشته باشیم.

وی گفت: رژه امروز ارتش، ارتقای عملیات مردم یاری، تقویت روحیه مردم بصیر استان و اثبات مجدد مردمی بودن ارتش و توجه به ملاحظات زیست محیطی را به نمایش گذاشت.

رژه خدمت با عنوان "مدافعان وطن یاوران سلامت" روز جمعه با حضور فرماندهان ارشد نیروهای نظامی و انتظامی استان در مرکز آموزشهای شهید صیاد شیرازی اصفهان برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز