توزیع ۱۰۰ هزار بسته غذایی در اصفهان/ ۸۵۰ طلبه بسیجی در مسیر مبارزه با کرونا فعالیت دارند

۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۳:۴۵:۲۴
کد خبر: ۹۹۰۹۰۹
توزیع ۱۰۰ هزار بسته غذایی در اصفهان/ ۸۵۰ طلبه بسیجی در مسیر مبارزه با کرونا فعالیت دارند
تا کنون ۱۰۰ هزار بسته غذایی با کیفیت مناسب در سراسر استان اصفهان توزیع شده است که ۵۰ هزار از این تعداد با حمایت همه دستگاه‌ها و اتاق اصناف و ۵۰ هزار بسته غذایی توسط مجموعه بسیج در سراسر استان تهیه و توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عجل الله تعالی فرجه) استان اصفهان در جلسه قرارگاه رزمایش مواسات مؤمنانه با بیان اینکه در بخش پیشگیری، مقابله و ضدعفونی اقدامات خوبی در استان اصفهان انجام شده است، اظهار داشت: میزان مبتلایان به بیماری کرونا در استان، شیب نزولی دارد و امیدوار هستیم شرایط به حالت عادی برگردد تا مردم به راحتی به فعالیت‌های اقتصادی خود بپردازند.

سردار مجتبی فدا افزود: تا کنون ۱۰۰ هزار بسته غذایی با کیفیت مناسب در سراسر استان اصفهان توزیع شده است که ۵۰ هزار از این تعداد با حمایت همه دستگاه‌ها و اتاق اصناف و ۵۰ هزار بسته غذایی توسط مجموعه بسیج در سراسر استان تهیه و توزیع شده است.

وی گفت: بانک اطلاعاتی با مشارکت کمیته امداد، خیریه‌های محلی، بهزیستی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل و غیره تهیه شده و ۲۵۰ هزار خانواده نیازمند شناسایی شده‌اند که بخشی از آنان به واسطه شرایط کنونی، نیازمند شدند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عجل الله تعالی فرجه) استان اصفهان با اشاره به همکاری خوب صداوسیما و مردم در اجرای طرح مواسات و کمک مومنانه تصریح کرد: اصناف و مردمی که خود دچار مشکل بودند در اجرای این طرح تلاش کردند و به هر نوعی که توانستند کمک کردند.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم با هماهنگی با خیریه‌ها، کمک‌ها به صورت مساوی توزیع شود، یادآور شد: شماره حسابی برای دریافت کمک‌های مردمی اعلام شود تا بتوانیم حمایت‌ها از خانواده‌ها ادامه یابد.

فعالیت ۸۵۰ طلبه بسیجی در مسیر مبارزه با کرونا

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عجل الله تعالی فرجه) بیان کرد: حدود ۸۵۰ نفر از طلاب در عرصه‌های مختلف برای مبارزه با بیماری کرونا مجاهدانه تلاش کردند؛ حتی یکی از طلاب حدود ۲۵ روز در بیمارستان در کنار بیماران بود؛ همچنین برخی از طلاب در آرامستان‌های مختلف به تدفین و تغسیل اموات مبتلا به بیماری کرونا مشغول بودند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رحمت‌الله صادقی افزود: جمعی از فرماندهان سپاه ۲۰ درصد از حقوق سه ماه خود در سال جاری را به رزمایش مواسات مؤمنانه اختصاص دادند و سایر کارکنان سپاه نیز به اختیار خود مبلغی را به این کار اختصاص می‌دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز