تشکیل سریع قرارگاه رزمایش مواسات مؤمنانه در اصفهان

۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۴:۰۰:۱۳
کد خبر: ۹۹۰۹۴۲
تشکیل سریع قرارگاه رزمایش مواسات مؤمنانه در اصفهان
در این طرح به دنبال کسانی نیستیم که تحت پوشش ارگان‌ها قرار دارند بلکه خانواده‌های آبرومندی وجود دارند که به واسطه شرایط فعلی نیازمند شدند و لطمه اقتصادی دیده‌اند که لازم است حمایت شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در جلسه قرارگاه رزمایش مواسات مؤمنانه با اشاره به نادیده گرفتن شدن طلاب در وضعیت سخت کنونی کشور گفت: طلابی که مشغول تحصیل هستند و یا به فعالیت‌های فرهنگی مشغول‌اند به واسطه شرایط کنونی کشور در مضیقه هستند بنابراین لازم است حمایتی از این قشر آبرومند صورت پذیرد.

حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی افزود: برخی از کارگران ساختمانی مشمول یارانه معیشتی دولت نشده‌اند، دولت اعلام کرده که این یارانه شامل ۳ میلیون نفر می‌شود اما این کارگران که چندین ماه است درآمدی نداشتند شامل این طرح نشده‌اند.

وی با اشاره به مسئله افزایش حقوق کارگران یادآور شد: حقوق کارگران همانند تیغ دو لبه است که اگر افزایش زیادی داشته باشد ممکن است کارفرماها را به تعدیل نیرو مجبور سازد و اگر افزایش حقوق کم باشد کارگران متضرر می‌شوند.

در ادامه رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان در این جلسه با اشاره به تشکیل فوری قرارگاه رزمایش مواسات مؤمنانه در استان اصفهان اظهار داشت: مقام معظم رهبری در نیمه شعبان اشاره به موضوع مواسات داشتند به همین دلیل قرارگاه آن در استان اصفهان تشکیل شد، بسیج نیز قرارگاه رزمایش کمک مؤمنانه را راه اندازی کرد که لازم بود بنا بر نظر امام جمعه اصفهان این دو تجمیع شوند.

حجت‌الاسلام محمدرضا صالحیان افزود: ما در این طرح به دنبال کسانی نیستیم که تحت پوشش ارگان‌ها قرار دارند بلکه خانواده‌های آبرومندی وجود دارند که به واسطه شرایط فعلی نیازمند شدند و لطمه اقتصادی دیده‌اند که لازم است حمایت شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز