استاندار اصفهان:

دکترایروانی تا آخرین نفس پای بیماران ایستاد

۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۲:۵۸
کد خبر: ۹۹۴۹۵۲
دکترایروانی تا آخرین نفس پای بیماران ایستاد
استاندار اصفهان درپیامی درگذشت شهیددکتر ایروانی را که صبح امروز در گلستان شهدا به خاک سپرده شد،تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،عباس رضایی شهادت دکتر محمود ایروانی محمدآبادی را به خانواده ایشان تسلیت گفت.

 در  پیام استاندار  آمده است: عروج خالصانه شهید فداکار دکتر محمود ایروانی محمد آبادی پزشک با اخلاق، صبور و متعهد که در راه خدمت به مردم و مبارزه با ویروس منحوس کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری تهران تا آخرین نفس ایستاد و به خیل شهدای سلامت پیوست، موجب تاثر و اندوه فراوان گردید و برای جامعه پزشکی کشور بسیار سخت و جانگاه بود.

این واقعه به همه ما آموخت کسانی که عهد خود را با خدایشان محکم بسته‌اند در راه نجات جان بیماران از هیچ کوششی فروگذار نکرده و همواره آماده جانفشانی هستند و بی شک تلاش‌های کارکنان حوزه سلامت در خدمت‌رسانی به مردم که با ایثار همراه بوده، جلوه‌هایی از مسئولیت پذیری جامعه پزشکی، پرستاری و عوامل اجرایی در بیمارستان‌ها را به نمایش گذاشته است.

اینجانب شهادت این مدافع سلامت را به خانواده داغدار، جامعه بزرگ دانشگاه علوم پزشکی کشور و استان و مردم شریف استان اصفهان تسلیت عرض نموده و برای آن شهید عزیز علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسالت دارم.

شهید محمود ایروانی محمدآبادی از پزشکان متخصص بیهوشی در بیمارستان‌های تهران بود که به دلیل ابتلا به بیماری کووید ۱۹ به جمع شهیدان مدافع سلامت پیوست.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز