۱۴ واحد صنعتی در استان همدان راه‌اندازی شد

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۲:۲۷:۲۷
کد خبر: ۱۰۱۱۴۵۵
۱۴ واحد صنعتی در استان همدان راه‌اندازی شد
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان از راه‌اندازی ۱۴ طرح صنعتی در این استان خبر داد و گفت: این طرح‌ها در زمینه فولاد، پتروشیمی، دستگاه ارز دیجیتال،کاغذ و شیشه هستند که در سال جهش تولید به جمع صنایع موجود اضافه می‌شود.

به گزارش گرو ه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از شاتا، حمیدرضا متین، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان، گفت: برای این طرح‌ها سه‌هزار میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است و ثمره آن را در جهش تولید و اشتغال استان می‌بینیم.

وی اضافه کرد: چهار طرح یاد شده مربوط به توسعه خطوط تولید و افزایش محصولات جدید است و ۱۰ طرح دیگر برای نخستین بار وارد چرخه تولید می‌شوند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: پتروشیمی هگمتانه، کارخانه مهان کاغذ و موتور سیکلت گازسوز از جمله صنایعی هستند که امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

متین با اشاره به ساخت دستگاه ارز دیجیتال توسط شرکت شوکت افزود: این واحد صنعتی به تازگی نخستین محموله کیت‌های مخصوص را وارد کرد که پس از گذراندن کارهای ریجستری به مرحله مونتاژ می‌رسد.

وی یادآوری کرد: این خط تولید در هفته دولت بهره‌برداری می‌شود و در مرحله بعدی برای ساخت کیت‌های مورد نیاز اقدام می‌کند.

طرح توسعه کارخانه شیشه از دیگر طرح های اثرگذار در اشتغال و تولید همدان به شمار می‌رود که به گفته متین به مراحل پایانی رسیده و آخرین مجموعه ماشین آلات را وارد کرده و در حال نصب است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با اشاره به اینکه شیشه‌های جار و بطری کشش خوبی در بازار دارد افزود: توسعه کارخانه شیشه بر همین اساس و با سرمایه گذای ۷۰ میلیارد تومانی در حال اجرا است.

گفتنی است که کارخانه‌های فولاد راد و فروسلیس آذرخش از دیگر صنایع استان هستند که تولید خود را توسعه داده و به زودی بهره‌برداری می‌شود.

هم‌اکنون ۱۰۴۹ واحد تولیدی و صنعتی دارای پروانه بهره‌برداری در استان همدان فعالیت می‌کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز