وزیر نیرو:

سال پایانی دولت، سال کاهش فعالیت‌ها نیست

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۵:۵۸:۲۴
کد خبر: ۱۰۲۸۳۰۳
سال پایانی دولت، سال کاهش فعالیت‌ها نیست
وزیر نیرو با اشاره به تداوم پویش هرهفته الف ب_ایران در سال جاری و اینکه سال پایانی دولت به معنای کم کردن ارتفاع و کاهش دادن سطح فعالیت‌ها نیست، گفت: امید است در سال پایانی فعالیت دولت دوازدهم، وزارت نیرو ساز و کارهایی همچون گزینش مدیران از طریق فراخوان را از خود به یادگار بگذارد که استمرار پیدا کند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، «رضا اردکانیان»، وزیر نیرو، روز شنبه در آیین معارفه مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران اظهار داشت: شاید انتخاب امسال و نامگذاری آن توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال «جهش تولید» با وجود تمام نظرات،‌ این معنا را هم داشته باشد که نه تنها نباید کار و فعالیتی کند شود که تلاش مضاعف هم باید صورت گیرد.

او افزود: مسئولیت ما به گونه‌ای است که توفیق کار۲۴ ساعته را برای همه فراهم می‌کند و باید این را قدر دانست؛ امسال همه طرح‌های پویش هر هفته را در زمان‌بندی به ثمر می‌رسانیم و قدردان تقدیر و تشکر رییس جمهوری باشیم که اخیرا ابراز داشتند. با کمک هم توانستیم در کمتر از سه سال، چهار بار مشمول لطف و عنایت مقام معظم رهبری در مناسبت‌های مختلف باشیم که این، افتخار و مسئولیت سنگینی بر دوش و عهده ماست.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز