مدیرکل حراست سازمان منطقه آزاد قشم اعلام کرد

دوره تخصصی حفاظت الکترونیک از مراکز ثقل ویژه تکنیسین های مانیتورینگ در قشم برگزار می شود

۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۳:۰۲:۴۰
کد خبر: ۱۰۷۱۶۴۹
دوره تخصصی حفاظت الکترونیک از مراکز ثقل ویژه تکنیسین های مانیتورینگ در قشم برگزار می شود
مدیرکل حراست سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری دوره تخصصی حفاظت الکترونیک از مراکز ثقل ویژه تکنیسین های مانتورینگ با همکاری شرکت فراگستر الکترونیک و جهاد دانشگاهی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در قشم خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم ضرغام احمدوند روز یکشنبه با اعلام این مطلب که این دوره با توجه به اینکه نهادها و مجموعه های دولتی به سمت سیستمی شدن می روند بسیار موثر است، گفت: شرکت فراگستر الکترونیک که مجری این دوره است از شرکت های تخصصی معتبر کشورمان در این زمینه  محسوب می شود.

وی با تاکید بر اهمیت  این دوره، برگزاری آن را در قشم فرصتی برای مجموعه  سازمان و همچنین سایر ادارات و نهادهای مستقر در جزیره خواند و تصریح کرد: بر این اساس از این ادارات و نهادها از جمله فرمانداری، آموزش و پرورش، شهرداری، شبکه بهداشت و درمان، بیمارستان پیامبر اعظم(ص)، حوزه مقاومت بسیج سپاه و فرماندهی انتظامی شهرستان قشم هم دعوت کردیم تا با حضور تکنیسین مانیتورینگ یا مسئولان حراست خود در این دوره شرکت نمایند.

مدیرکل حراست سازمان منطقه آزاد قشم برگزاری این دوره تخصصی را  در چارچوب برنامه مصوب سال 99 پدافند غیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ارزیابی کرد و گفت: براساس این برنامه، چهار دوره شامل دو دوره تخصصی و دو دوره عمومی باید در قشم برگزار شود که دو دوره به پدافند سایبری اختصاص دارد.

احمدوند با اشاره به نزدیکی زمان هفته پدافند غیرعامل که از پنجم آبان ماه آغاز می شود از برگزار شدن یک دوره آنلاین پدافند در قشم خبر داد و افزود:  سابق بر این نیز یک دوره آموزش آنلاین پدافند زیستی در شش ماهه اول سال جاری برگزار شد.

وی درخصوص سرفصل های دروس دوره تخصصی حفاظت الکترونیک، مهم ترین آنها را اصول اولیه دوربین ها، نورپردازی در سامانه های نظارت تصویری، آشنایی با لنز و کدینگ در نظارت تصویری اعلام کرد و یادآور شد: این دوره با شرکت افزون بر 50 نفر از تکنیسین های مانیتورینگ و مسئولان حراست جزیره روز چهارشنبه 23 مهرماه جاری از ساعت 9 صبح تا 17 عصر با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا درمحل مرکز بین المللی رشد قشم برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز