مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از مدیریت املاک و مستغلات به صورت سرزده بازدید کرد؛

تاکید بر تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی در کوتاه ترین زمان

۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۰۵:۴۲:۱۳
کد خبر: ۱۰۹۷۶۳۲
تاکید بر تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی در کوتاه ترین زمان
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در بازدیدی سرزده از مدیریت املاک و مستغلات این سازمان، نحوه تکریم ارباب رجوع در این مجموعه را مورد بررسی قرار داد و نکاتی را پیرامون پاسخگویی به درخواست های کاری مراجعه کنندگان در کوتاه ترین زمان ممکن مطرح کرد.
به گزارش برنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی در این بازدید که به صورت سرزده برگزار شد، اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به درخواست های کاری مراجعه کنندگان در کوتاه ترین زمان، یکی از اولویت های نظام اداری سازمان بوده و جلب رضایت مردم از خدمات ارائه شده یکی از شاخص های اصلی سنجش کارآمدی و رشد در مجموعه منطقه آزاد قشم است.

براساس این گزارش، این بازدیدهای سر زده با هدف افزایش نظارت، احیای حقوق عامه، حفظ حقوق شهروندی و ارتقا کمی و کیفی ارائه خدمات به ارباب رجوع در مدیریت های مختلف سازمان، به صورت دوره ای در معاونت ها و مدیریت های مختلف سازمان منطقه آزاد قشم برگزار می شود.

مواردی مانند سرعت، صحت و دقت در انجام کار مراجعان، چگونگی رفتار، پاسخگویی و برخورد با ارباب رجوع به عنوان یکی از عوامل اصلی جلب رضایت ساکنان، سرمایه گذاران و به دنبال آن جلب اعتماد و ارتقا وجه سازمان میان جامعه جزیره و همچنین حفظ احترام و عزت نفس کارمندان به عنوان سرمایه های انسانی سازمان منطقه آزاد قشم در این بازدیدها مورد بررسی قرار می گیرند.

براساس این گزارش حمیدرضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در بازدید سرزده خود از مدیریت املاک و مستغلات این سازمان با برخی از مراجعین و کارکنان این مجموعه دیدار و گفت‌وگو کرد و در جریان روند اجرای فعالیت ها و ارائه خدمات قرار گرفت.

گفتنی است، بازدیدهای سرزده از واحدهای مختلف سازمان منطقه آزاد قشم به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، کم کاری یا عدم تکریم ارباب رجوع، گزارش آن به مراجع ذیربط ارسال و براساس قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز