برگزاری دوباره نمایشگاهها

۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۵:۲۹:۵۸
کد خبر: ۱۱۰۲۳۸۹
برگزاری دوباره نمایشگاهها
با اعلام شرکت نمایشگاه‌های بین المللی و با موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا، نمایشگاه‌ها تا پایان سال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهند شد.

، بر اساس اعلام محمد جواد قنبری، معاون نمایشگاهی شرکت‌های نمایشگاه‌های بین المللی، با هماهنگی‌های صورت گرفته با وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا، مراکز نمایشگاهی در نقاط زرد و نارنجی امکان فعالیت خواهند داشت. بر این اساس، تنها نمایشگاه‌های تخصصی برای معرفی محصولات خود امکان فعالیت دارند و بازدیدکنندگان به شکل محدود و در صورت دعوت رسمی، امکان حضور خواهند داشت.

شرکت نمایشگاه‌ها همچنین اعلام کرده که با همکاری تشکل‌ها و انجمن‌های بخش خصوصی، جدول زمان بندی برگزاری نمایشگاه‌ها تا پایان سال، نهایی شده و به انجمن‌ها ابلاغ شده است.

ستاد ملی مقابله با کرونا، برای برگزاری نمایشگاه‌های جدید چند شرط و پروتکل بهداشتی را اعلام کرده و تنها در صورت رعایت آنها، امکان برگزاری نمایشگاه‌های جدید وجود خواهد داشت.

شرط نخست این است که شهر محل برگزاری نباید در حالت قرمز قرار داشته باشد و تنها در مناطق زرد و نارنجی امکان برگزاری نمایشگاه وجود دارد. همچنین تمام پروتکل‌های بهداشتی باید رعایت شوند و استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای تمام شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان الزامی خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز