برنا گزارش می‌دهد:

۸ کشور برتر در شاخص سهولت کسب و کار +جدول

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۷:۰۵:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۱۵۷۱
۸ کشور برتر در شاخص سهولت کسب و کار +جدول
آمارهای تازه نشان می‌دهد که نیوزلند، سنگاپور، هنگ کنگ و کره جنوبی جزو کشورهای برتر در حوزه شاخص سهولت کسب و کار هستند.

به گزارش برنا، شاخص آسانی انجام کسب‌وکار معرف وضعیت کشورها از نظر مقررات بهتر و ساده‌تر برای کسب و کارهاست. شاخصی برای نشان دادن اوضاع اقتصادی کشورها که اخیرا برخی آمار نشان از تاثیر بالای آن بر رشد اقتصادی دارد.

معیارهای مختلفی برای این شاخص در نظر گرفته می‌شود که شاید از مهم‌ترین آن بتوان به وضعیت شروع یک تجارت، دریافت اعتبار و حمایت از سرمایه‌گذاران اشاره کرد.

آنطور که شاخص‌های سایت استاتیستا نشان می‌دهد، سهولت کسب و کار در کشورهایی همچون نیوزلند، سنگاپور، هنگ کنگ و کره جنوبی وضعیت بهتری نسبت به دیگر کشورها دارد. در این میان کشورهای حوزه اسکاندیناوری هم وضع خوبی دارند کما اینکه دانمارک، نروژ و سوئد در میان 10 کشور برتری هستند که دسترسی و سهولت در کسب و کار در آنها بالاست.

این آمار نشان می‌دهد که کشورهای برتر در نمودار، کشورهایی هستند که از شاخص‌های سیستم‌های آنلاین استفاده بیشتری برای وضعیت کسب و کار داشته‌اند. زمان لازم برای شروع کسب و کار در کشورهای مختلف متفاوت است. این نمودار وضعیت کشورهای برتر را به خوبی نشان می‌دهد.

در این رده بندی، عدد 100 نماد محیطی است که راحت ترین دسترسی را به شرایط کسب و کار دارد. در چنین وضعیتی، نیوزلند عدد 86.8، سنگاپور 86.2، هنگ کنگ 85.3 و دانمارک 85.3 را به خود اختصاص داده اند.

23645

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز