برنامه‌ریزی نفت برای تحقق طرح انتقال نفت گوره جاسک تا پایان ۹۹

۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۵:۵۵:۴۹
کد خبر: ۱۱۲۴۵۶۹
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به برنامه‌ریزی جدی وزارت نفت برای به ثمر رساندن طرح ملی و راهبردی گوره - جاسک، ابراز امیدواری کرد طبق پیش‌بینی‌ها، انتقال نفت خام از گوره به جاسک امسال امکان‌پذیر شود.

به گزارش برنا به نقل از وزارت نقت، مسعود کرباسیان امروز (جمعه، سوم بهمن‌ماه) در حاشیه بازدید از بیست‌وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به خبرنگار شانا گفت: بخش قابل توجهی از لوله‌های طرح آماده شده است، پمپ‌ها در حال تولید است و همه برنامه‌ریزی‌ها معطوف به آن است که بتوانیم این طرح ملی را به سرانجام برسانیم.

وی با بیان اینکه کار عظیمی در این طرح ملی در حال انجام است، ادامه داد: امروز از غرفه برخی سازندگان فعال در بخش‌های مختلف این طرح از جمله شرکت‌های طرف قرارداد در ساخت پمپ‌ بازدید کردم و با توجه به ظرفیت‌های شکل‌گرفته، به نتیجه‌بخشی اقدام‌های جاری امیدوارم.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در نخستین روز از برگزاری بیست‌وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در حضوری چندساعته، از سالن‌های ۸ و ۹، ۱۰ و ۱۱ و همچنین ۶ و ۷ نمایشگاه بازدید و از نزدیک با نمایندگان بسیاری از شرکت‌های حاضر گفت‌وگو کرد. 

نظر شما
پرونده ویژه