پیش‌یینی قیمت بیت کوین تا پایان ۲۰۲۱

۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۰:۳۶:۴۹
کد خبر: ۱۱۴۷۲۴۴
پیش‌یینی قیمت بیت کوین تا پایان ۲۰۲۱
مدیر کل شرکت مالی نیوسنت سوئیسی گفت: ممکن است قیمت بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۱ به ۸۰ تا ۱۰۰ هزار دلار برسد.

به گزارش برنا به نقل از تاس، مدیر کل شرکت مالی نیوسنت سوئیس گفت: ممکن است طی چند ماه آینده قیمت ارز رمزنگاری شده بیت کوین به ۶۰،۰۰۰ دلار افزایش یابد. روز پنج شنبه مدیر کل شرکت مالی نیوسنت سوئیسی گفت: ممکن است قیمت بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۱ به ۸۰ تا ۱۰۰ هزار دلار برسد و در چند ماه آینده قیمت این ارز رمزنگاری شده به ۶۰ هزار دلار افزایش یابد.

بر اساس اطلاعات پورتال کوین دسک، در سوم مارس، بیت کوین در معاملات خود ۱۰.۵۴ درصد رشد کرد و به سطح ۵۲،۵۷۶ دلار رسید. گفته می شود: طی ۲ ماه، طبق پیش بینی ها ممکن است قیمت بیت کوین به ۶۰ هزار دلار افزایش یابد و تا پایان سال به ۸۰ تا ۱۰۰ هزار دلار برسد.

در دو هفته گذشته بازار ارزهای رمزپایه بیشتر در مرحله خرید قرار داشت و پس از آن اصلاح مورد انتظار را به دنبال داشت. هر ساله از اواخر فوریه تا اواسط مارس، اصلاح بازار وجود دارد. بنابراین، پیش بینی می شود که تا اواسط مارس، اصلاح بازار غلبه داشته باشد و در این مدت بیت کوین می تواند به ۳۰ هزار دلار کاهش یابد. انتظار داریم طی یک تا یک و نیم ماه آتی بیت کوین به ۶۰ هزار دلار و بیشتر برسد. طبق نظر یک کارشناس شما باید برای ارز رمزنگاری شده، یک دوره دو تا سه ساله در نظر بگیرید.

بیت کوین یک ارز رمزنگاری شده است که در سال ۲۰۰۸ توسط فرد یا گروهی از افراد ناشناس با نام ساتوشی ناکاموتو ابداع شد که یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز و بدون نظارت بانک مرکزی یا یک مدیر مستقل است که می تواند بدون واسطه از یک کاربر به کاربر دیگر در شبکه بیت کوین ارسال شود. محبوبیت بیت کوین در سال های اخیر به اوج رسیده است.

نظر شما
پرونده ویژه