رئیس جمهور در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت تاکید کرد:

اجرای طرح‌های سریع برای تامین کالا و مدیریت قیمت‌ها

۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۸:۰۷:۳۸
کد خبر: ۱۱۴۸۶۳۷
اجرای طرح‌های سریع برای تامین کالا و مدیریت قیمت‌ها
رئیس جمهور در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با اشاره به فراوانی کالاهای ضروری در کشور، بر اجرای تذکرات مقام معظم رهبری در مدیریت قیمت کالاهای اساسی توسط دولت تاکید کرد و گفت: شرایط ایجاب می‌کند امور کشور در سایه هم‌صدایی و اجماع همه قوا مدیریت شود.

به گزارش برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، رئیس جمهور در دویست و نهمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت ضمن تاکید بر اجرای کامل و سریع برنامه‌های تنظیم شده برای تامین کالا و مدیریت قیمت‌ها، وفور کالاهای ضروری در کشور را از جمله جلوه های شکست دشمن در جنگ اقتصادی دانست و گفت: اما متاسفانه مدیریت قیمت‌ها به نحو مناسبی انجام نشده و به زندگی و معیشت مردم فشار وارد کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی با تاکید بر اجرای تذکرات مقام معظم رهبری در مدیریت قیمت کالاهای اساسی توسط دولت، از برنامه‌های دولت در این خصوص خبر داد و نسبت به اجرای سریع آن‌ها با همکاری بخش خصوصی و اصناف و برخورد با هرگونه سوءاستفاده ابراز امیدواری کرد.

دکتر روحانی با اشاره به شرایط ویژه کشور به ‌ویژه در بخش اقتصادی و معیشت مردم، تاکید کرد: شرایط ایجاب می‌کند اختلاف نظرها به حداقل برسد و امور کشور در سایه همصدایی و اجماع همه قوا مدیریت شود .

رئیس جمهور در پایان با یادآوری موفقیت نظام در خنثی سازی توطئه دشمنان مبنی بر فروپاشی اقتصاد کشور نسبت به روند رشد مثبت اقتصادی تا پایان سال ابراز امیدواری کرد و گفت: نباید با اقدامات، رفتارها و گفتارهایی که امنیت و اعتماد اجتماعی مردم را خدشه دار می کند، امواج مخرب و بدبینانه به سطح جامعه فرستاده شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز