بازدید وزیر صنعت از سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان

۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۲:۵۷:۴۵
کد خبر: ۱۱۵۶۷۹۸
بازدید وزیر صنعت از سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان
وزیر صنعت، معدن و تجارت با هدف ارزیابی عملکرد و فعالیت‌های سال ٩٩ و بررسی برنامه‌های سال جدید سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» در این سازمان حضور یافت.

به گزارش برنا به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، «علیرضا رزم حسینی» با حضور در سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ضمن تبریک سال نو، مهمترین شاخص‌های ارزیابی عملکرد این سازمان در سال ٩٩ و برنامه‌های سازمان در حوزه‌های مختلف را در سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» مورد بررسی قرار داد.

در این بازدید مدیرعامل، معاونان و اعضای هیات مدیره با ارائه گزارش عملکرد سازمان در حوزه‌های بازرسی و رسیدگی به شکایات، قیمت‌گذاری، نظارت بر کالاهای مصرفی و شبکه‌های پخش و نظارت بر کالاهای سرمایه‌ای و خدمات، پیشنهاداتی در راستای تحقق شعار سال و نیز اصلاح برخی ساختارها و تصویب آیین نامه ها و دستورالعمل های لازم، مطرح کردند.

مدیرعامل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با اشاره به افزایش ٤.٢ درصدی بازرسی‌ها و افزایش پرونده‌های تخلف، از انجام بیش از ٤ میلیون و ۲۷۷ هزار عملیات بازرسی حضوری و تشکیل بیش از ٢٧٤ هزار پرونده در سال گذشته خبر داد.

وزیر صمت همچنین در جریان این بازدید، با بررسی گزارش های سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در خصوص نحوه توزیع مرغ در نقاط مختلف کشور، در تماس با روسای سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌های تهران، خوزستان، مازندران و خراسان رضوی ضمن دریافت گزارش وضعیت فعلی توزیع مرغ در مرکز و استانهای مختلف، دستوراتی را در این خصوص و هماهنگی بیشتر دستگاه های متولی و عضو کارگروه تنظیم بازار صادر کرد.

در این بازدید، قرار است وزیر صنعت با کارکنان ومدیران این سازمان دیدار و برنامه های جدید این سازمان را در سال جدید تشریح کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز