عرضه اولیه "مدیریت" چهار‌شنبه این هفته در فرابورس

۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۰۹:۲۳:۳۱
کد خبر: ۱۲۱۷۶۳۷
عرضه اولیه مدیریت چهار‌شنبه این هفته در فرابورس
تعداد 225 میلیون سهم شرکت سرمایه‌گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری چهارشنبه این هفته (20 مرداد) در بازار اول فرابورس ایران عرضه می‌شود.

به گزارش برنا، تعداد 225 میلیون سهم شرکت سرمایه‌گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری(سهامی عام) معادل 15درصد سهام این شرکت، چهارشنبه این هفته (20 مرداد) به‌عنوان نهمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه با نماد معاملاتی "مدیریت" در بازار اول فرابورس ایران عرضه می‌شود.

این میزان سهام در محدوده قیمتی 4566تا 5023 ریال برای هر سهم و با سهمیه 420 سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی عرضه خواهد شد. همچنین متعهدین خرید این نماد، شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین و شرکت سرمایه‌گذاری هامون صبا هر یک به میزان 25 درصد از سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه سهام این شرکت است.

گفتنی است تعداد 225 میلیون سهم سرمایه‌گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری در حالی چهار‌شنبه این هفته عرضه اولیه می‌شود که از این تعداد، 205 میلیون سهم در فرآیند کشف قیمت جهت عرضه به عموم اختصاص خواهد یافت و تعداد 15 میلیون سهم این شرکت نیز در روز پس از عرضه اولیه این شرکت به صندوق‌ها با ضریب تخصیصی بازاری هر دارنده واحد صندوق تعلق می‌گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز