مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها خبر داد:

۲ هزار میلیارد تومان سهم هوشمندسازی مدارس

۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۱۰:۵۱:۵۷
کد خبر: ۱۲۳۳۷۸۶
۲ هزار میلیارد تومان سهم هوشمندسازی مدارس
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور از پرداخت ۲ هزار و ۴۲۰ هزار میلیارد ریال برای هوشمندسازی و تجهیزات آموزشی مدارس و هنرستان‌ها خبر داد.

به گزارش برنا از سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، «امید حاجتی» اظهار داشت: این مبلغ به سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور برای اجرای بند ۳۹ جدول تبصره ۱۴ لایحه بودجه ۱۴۰۰ و برای خرید تبلت دانش آموازان بی‌بضاعت، هوشمندسازی مدارس، خرید تجهیزات هنرستان‌ها و مدارس کار و دانش و تامین و تعمیر سیستم سرمایشی و گرمایشی و تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی  واریز شده است.

وی افزود: مبلغ واریزی به‌منظور رفع مشکلات و موانع پیش‌بینی شده در راستای هوشمندسازی مدارس و ارائه خدمات عادلانه آموزشی برای همه دانش‌آموزان است.

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها تصریح‌کرد: برای خرید تجهیزات هنرستان‌ها و مدارس کار و دانش مبلغ ۶۶۰ میلیارد ریال و برای خرید تبلت دانش‌آموزان بی بضاعت، هوشمندسازی مدارس یک‌هزار و ۶۶۰ میلیارد ریال و برای تامین و تعمیر سیستم سرمایشی و تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی ۱۰۰میلیارد ریال به نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور پرداخت شده است.

وی ابراز امیدواری‌کرد: با این اقدام در شرایط بحرانی کرونا حوزه آموزش بتواند به وظیفه خود عمل کند و دانش‌آموزانی که به‌دلیل نداشتن تبلت از تحصیل بازمانده بودند مجدد به تحصیلات خود ادامه دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز