در دیدار رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با استاندار هرمزگان مطرح شد؛

بانگرینگ قشم فصلی نو در مراودات تجاری

۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۴:۲۸:۱۵
کد خبر: ۱۲۵۰۳۹۷
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با استاندار هرمزگان دیدار کرد.

به گزارش برنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، علی درویش پور شامگاه پنج شنبه 29 مهرماه با مهدی دوستی، استاندار هرمزگان دیدار کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به حوزه های اقتصادی فعال در جزیره بیان داشت: صنایعی همچون نفت، گاز و انرژی، شیلات و گردشگری، صنایع درآمدزایی در قشم هستند که ظرفیت بالایی برای توسعه و کمک به چرخه اقتصاد کشور دارند. 

درویش پور ادامه داد: راه اندازی و توسعه هر کدام از این صنایع نقش بزرگی در اشتغال و تامین اقتصاد خانوارها دارد.

وی همچنین به اهمیت صنعت نوپای بانکرینگ  در قشم اشاره کرد و گفت: راه اندازی این بخش، تحولی در امنیت حمل‌و‌نقل دریایی، فروش سوخت و خدمات در منطقه ایجاد می کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان ابراز امیدواری کرد که در سایه همکاری و تعامل بین مسوولان کشور، شاهد گسترش صنایع ارزآور و صادارت محور در این منطقه باشیم.

در ادامه، استاندار هرمزگان با اشاره به ظرفیت های منطقه آزاد قشم در حوزه واردات و صادارت اظهار داشت: وجود یک منطقه آزاد با توانمندی های بالا در صنایع مختلف ارزآور، نقطه عطفی برای ارتقا اقتصاد استان و کشور است. 

وی با تاکید بر لزوم راه اندازی ظرفیت بانکرینگ در قشم گفت: توسعه این پتانسیل، فصلی نو در مراودات تجاری برای منطقه در پی خواهد داشت که با سودآوری های ارزی برای کشور همراه خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز