سیم کارت دانش‌آموزی انارستان را از کجا بگیریم؟

۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۱۱:۳۰:۱۶
کد خبر: ۱۲۵۴۵۴۸
سیم کارت دانش آموزی را از کجا تهیه کنیم؟ هنوز برخی از پدران و مادران دانش آموزان که به دنبال بهره‌گیری ایمن فرزندشان از فضای مجازی هستند، این سؤال را می‌پرسند.

به گزارش برنا؛ بهره‌گیری از قابلیت‌های آموزشی و سرگرمی اینترنت برای کودکان و نوجوانان یک امکان ویژه ارزیابی می‌شود که با اجباری شدن آموزش مجازی ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا، استفاده کودکان و نوجوانان از اینترنت به یک ضرورت تبدیل شده است. اما پدران و مادران نگران امنیت فرزندان‌شان در فضای مجازی هستند، از طرفی هزینه‌های اینترنت هم اهمیت دارد.

جعفر زیاری، مدیر پروژه سیم کارت انارستان با بیان اینکه سیم‌کارت دانش‌آموزی انارستان یکی از گزینه‌های ساده برای پاسخگویی به چالش استفاده ایمن و ارزان از اینترنت برای دانش آموزان است، اذعان داشت: برخی خانواده‌ها هنوز با این سیم کارت آشنا نیستند. سیم‌کارت‌ انارستان ویژه کودکان و نوجوانان 6 تا 18 ساله است و به دلیل بهره‌مندی از اینترنت دوستدار کودک و نوجوان تنها امکان دسترسی به سایت‌هایی را می‌دهد که مناسب کودکان و نوجوانان هستند، از طرفی سیم کارت انارستان بسته‌های اختصاصی اینترنت دارد که ارزان‌تر است، بسته‌های مکالمه و اینترنت آن تا ۳۵ درصد ارزان‌تر است.

وی در پاسخ به این پرسش که «چگونه می‌توانیم سیم کارت دانش آموزی انارستان را تهیه کنیم؟» ابراز داشت: امکان سفارش آنلاین سیم کارت‌ انارستان روی سایت فروشگاه همراه اول وجود دارد. تمامی دفاتر همراه ‌اول در سراسر کشور هم سیم کارت انارستان را به‌صورت رایگان به والدین ارائه می‌‌دهند، برای فعالسازی آن کافی است پدر یا مادر شناسنامه خود و کارت‌ملی فرزند را همراه داشته باشند. با پیامک کردن ۲۲۰ به ۳۰۰۰۶۸۶۰ والدین گام به گام برای دریافت سیم کارت انارستان راهنمایی می‌شوند.

زیاری افزود: برای دریافت سیم کارت انارستان لازم نیست مبلغی پرداخت بشود و پدر یا مادر باید برای تهیه آن اقدام کنند. این سیم کارت تا 18 سالگی به نام یکی از والدین است و هر فرد تنها مجاز به ثبت‌نام یک عدد سیم کارت انارستان است.

مدیر پروژه سیم کارت انارستان گفت: سیم کارت کودک و نوجوان انارستان با پیش شماره‌های 09908 و 09944 و 09945 و 09932 و 09933 عرضه شده است.

متقاضیان سیم کارت دانش‌آموزی انارستان برای اطلاعات بیشتر درباره این سیم کارت و دیگر محصولات انارستان می‌توانند به سایت انارستان مراجعه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز